צילום רחם - ניסיון אישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם - ניסיון אישי
    נעמה
    28/10/2011

    שלום,
    אתמול עברתי צילום רחם בפעם הראשונה (ונקווה שגם האחרונה).
    לאחר שקראתי אינספור הודעות בבנושא פורומים השונים הגעתי מלאת חששות ופחדים.
    לשמחתי (ושמחתכן) גיליתי שהשד לא נורא בכלל.
    עברתי את הצילום במכבי אצל ד"ר טוגנדרייך. את ההכנה לצילום (ספקולום וכו') לא הרגשתי בכלל. אין לי אפילו מושג אם הוא השתמש במצבט או בלון.
    ד"ר טוגנדרייך היה כ"כ נעים, קשוב ומרגיע. הוא הסביר לי מה הוא עושה בכל שלב (הכנה, הזרקת החומר וצילום). כשהזריק את החומר הוא אמר לי שעכשיו ארגיש כאבי מחזור וזה באמת מה שהרגשתי (לדעתי בעבר חשתי כאבי מחזור קשים יותר). ברגע שמסיימים את הזרקת החומר (משהו כמו 2 דקות) הכאב כבר מתפוגג.
    אני הייתי היסטרית ובכיתי רק מפחד. לכן חשוב לי להרגיע אחרות.
    אף בדיקה פולשנית אינה נעימה אבל מזו באמת עשו הרים וגבעות.
    שיהיה בהצלחה לכולן :)
    נעמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם - ניסיון אישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה עם כל מילה

    ש
    29/10/2011

    היי נעמה
    מקווה גם שזה צילום הרחם הראשון והאחרון שלך. ואכן אני מסכימה לכל מילה שכתבת.
    גם אני עברתי אצלו את צילום הרחם+צינתור חצוצרה ואיך אומרים: השד לא נורא כל כך. ד"ר טוגנדרייך ממש מתחשב, מסביר בכל שלב ושלב מה הוא עושה ואיזה סוג של כאב את אמורה להרגיש.

    את עושה שירות מצויין לבנות שנמצאות לפני צילום רחם. מסניוני, ישנן כל כך הרבה הפחדות בנושא שזה פשוט נורא ואיום.

    שיהיה לך ב ה צ ל ח ה :-)
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה עם כל מילה - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    30/10/2011

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    כוכבית42
    02/11/2011

    שלום לכולן..
    אחרי מס' חודשים שדחיתי את הצילום רחם מרוב חששות רבות שהצטברו אצלי
    בעיקר מקריאה על הנושא באינטרנט ובפורומים לבסוף אזרנו אומץ בעלי ואנוכי וניגשנו לבדיקה, אשר נעשתה בבית חולים העמק בעפולה.
    הרופאה ד"ר רונית בק היתה מאוד עדינה וכן גם בנות הצוות שסייעו לבדיקה קיבלו אותנו עם הרבה סבלנות.ואשר לבדיקה עצמה לא "כאבי תופת" ולא "אם הייתי יודעת שכך תתנהל הבדיקה הייתי מתנהלת אחרת,בודקת ,שואלת , מבקשת טשטוש וכו.." .
    הבדיקה קצת לא נעימה לביישניות שבנינו ,כמו בדיקה גניקולוגית רגילה רק שמזריקים חומר שגורם לכאבי בטן קלים ביותר בדומה לכאבי מחזור קלים אחרי שמוזרק החומר עושים צילום ואחרי 5 דקות את מחוץ לחדר לא מאמינה שמזה חששת כל כך.
    מטרתי אינה חלילה לזלזל בכאבה של אף אחת אך היום הבדיקה נעשית בצורה שונה מבעבר והיא הרבה יותר קלילה!!
    בהצלחה רבה לכל מי שצריכה לעבור את הבדיקה ובכלל לכל בנות ישראל היקרות !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי הייתה חוויה לא טובה

    טלי
    12/11/2011

    לי הייתה חצוצרה חסומה. אני לא יודעת אם רק בגלל זה, או בגלל שאני רגישה במיוחד, כאב לי מאוד מאוד. אבל אני יודעת על הרבה מאוד בנות שהיה להן בסדר.
    הייתי שמחה אם הרופא היה מפרט לי לפני כן,שזה יכול לכאוב. כי ממש לא הייתי מוכנה לזה.
    נראה לי שלא צריך להיות בלחץ בכל מקרה, זה בטח לא תורם. אבל חשוב כן להבין שזה עלול לכאוב. וגם אם זה כואב- בסוף עוברים את זה...
    בהצלחה לכולן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו