שרירן וטיפולי פוריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שרירן וטיפולי פוריות
    שרון
    06/11/2011

    שלום רב
    אני בת 28 שוקלת 62 ק"ג נשואה שנתיים ובטיפולי פוריות. הזרע של בעלי תקין וגם אצלי תקין חוץ ממה שאני אציין בהמשך...
    עשיתי 2 הזרעות עם איקוקלומין ובינהם היה לי הריון כימי ללא טיפולים
    עשיתי צילום רחם: חצצורות תקינות רחם תקין מלבד פגם מילוי בקרן ימין
    שהתברר בהיסטרוסקופיה : תעלת צואר רחם תקינה מבנה רחם תקין בסמוך לקרן ימין מבנה דמוי שרירן בקוטר 0.5*1 ס"מ דבוק לקיר הקידמי ואינו חוסם את הפיה ואת פיות החצוצרה. הרופא שעשה לי את ההיסטרו כתב שברגע זה הוא אינו ממליץ להתערב כירוגית והרופא בבית חולים שבו אני עושה טיפולים הפנה אותי לניתוח בהיסטרו..
    שאלתי: 1.היא מה הסיכוי שאני יקלט להריון ללא ניתוח?השרירן הוא עד כדי כך מפריע?
    אני כרגע מזריקה לעצמי גונאל f
    ועשיתי אולטרסנד היום : עובי רירית 12 שחלה ימנית זקיקים: 13 13 14 10 10
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירן וטיפולי פוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירן וטיפולי פוריות - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    08/11/2011

    שרירן הפונה לחלל הרחם- מפחית סיכוי להריון ומעלה סיכוי להפלה
    לכן, ההמלצה בספרות הינה לטפל (היסטרוסקופיה)
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו