מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לד"ר דניאל טוגנדרייךרינה11/11/2011
שלום,
אני מעוניינת לקבוע תור אליך לצילום רחם ויש לי מספר שאלות.
לפני שנה וחצי ילדתי את בני הראשון, ונכנסתי להריון בניסיון הראשון.
לפני 9 חודשים עברתי ניתוח תוספתן עם הרבה דלקת לפי דברי המנתח.
ניסיתי להיכנס להריון ב-4 חודשים אחרונים ללא הצלחה.
בדיקת זרע של בעלי וגם פרופיל הורמונלי שלי תקין ויש ביוצים.
הרופא נשים הפנה אותי לצילום רחם.
1. האם זה מוצדק לאחר 4 חודשים?
2. מה אחוזי הדבקויות לאחר דלקת רבה בתוספתן? (דלקת שהגיעה כ-8 חודשים לאחר לידה).
3. האם אפשר להגיע לצילום 7-8 ימים לאחר תחילת הוסת, אם כבר אין לי כתמי מחזור?
4. מה אחוזי הסיכון לפגיעה באברי הרבייה מצילום רחם?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה
רינה11/11/2011כשכתבתי ילדתי את בני הראשון ונכנסתי להריון בניסיון הראשון,
התכוונתי שלאותו ההריון של בני נכנסתי בניסיון הראשון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לד"ר דניאל טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/11/2011לאור הדלקת בתוספתן- מוצדק צילום רחם לשלילת הידבקויות תוך ריחמיות
השכיחות להדבקויות תלוי בחומרת הדלקת והריפוי
ניתן לבצע צילום לאחר הוסת (ללא דימום), ואסור לקיים יחסים עד הצילום (ראי פירוט במדור שאלות נפוצות בפורום)
פגיעה באיברי רבייה- נדירה (פירוט במדור שאלות נפוצות בפורום)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והאם מוצדק לאחר 4 חודשים?
רינה13/11/2011האם הצילום מוצדק לאחר 4 חודשי ניסיוניות?
האם לחכות עוד כמה חודשים?
אני בת 28* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והאם מוצדק לאחר 4 חודשים? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו13/11/2011ניתן לחכות, אולם סיפור התוספתן מצדיק ביצוע מוקדם
בסופו של דבר- נתון לשיקול רופא נשים מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



