טיפול במצב של חסימה בחצוצרה אחת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול במצב של חסימה בחצוצרה אחת
    ענת
    30/12/2011

    שלום רב,
    אני בת 29, מחזורים סדירים, ללא הריונות בעבר, ללא ניתוחים בבטן בעבר. מנסה להיכנס להריון שנה וארבעה חודשים ללא הצלחה. עד כה לא קיבלתי טיפולים.
    -זרע תקין
    -פרופיל הורמונלי תקין
    (FSH 6.7, ESTRADIOL 176, LH 5.7, PROLACTIN 364, TESTOSTERONE 2.2,DHEA 4.64 )
    -רירית הרחם תקינה (בד"כ 13 לפני ביוץ)
    - מבייצת (פרוגסטרון ביום ה-11 למחזור: 6 וביום ה-17: 60)
    -בצילום רחם התגלתה חסימה בחצוצרה הימנית, אין מעבר של נוזל, והורשם להדבקויות. חצוצרה שמאלית תקינה ומבנה הרחם תקין.
    והשאלות שלי נוגעות לטיפול-
    1. האם ממולץ שאפנה ללפרוסקופיה במטרה להפריד הדבקויות/ או מה שיתגלה תוך כדי הלפרוסקופיה?. מה הסיכוי שהדבקויות יופיעו שוב לאחר ניתוח?
    2. האם מומלץ טיפול באקיקלומין והזרעות?
    קיבלתי שתי המלצות אלה על ידי שני רופאים שונים ולא יודעת מה להחליט.
    אשמח לדעת מה עמדתך בנושא.
    תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול במצב של חסימה בחצוצרה אחת - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    01/01/2012

    1. לגיטימי לבצע לפרוסקופיה, אם כי בארץ בד"כ ממשיכים בטיפולי פוריות, ובמידה ולא מצליחים או קיים הידרוסלפינגס בסונר- ממליצים על לפרוסקופיה
    2. טיפול פוריות כולל השראת ביוץ עם כדורים\ זריקות, בהתאם לשיקול דעתו של רופא מטפל
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו