מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לד"ר טוגנרייךיעל12/04/2012
היי,
החודש אני עושה הזרעה והרופא שלח אותי לבצע צילום רחם בין היום החמישי ליום העשירי מקבלת המחזור. את המחזור קיבלתי אתמול (יום רביעי) ויש לי תור לצילום רחם שיבוצע על ידך ביום שני הקרוב (אני מפחדת מהבדיקה ושמעתי רק שיבוחים ודברים טובים עלייך). יום שני יהיה היום החמישי מקבלת המחזור(מיום רביעי) ואני חוששת שאני לא אהיה נקייה לגמרי, אני אהיה לקראת הסוף.... האם עדיין ניתן לבצע את הבדיקה? (רציתי לעשות את הבדיקה בבית חולים השרון ביום שלישי אך לצערי הכל מלא ולכן אני מגיעה לרמת גן ביום שני)
המון תודות
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד"ר טוגנרייך - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך14/04/2012אם הדימום הויסתי פסק עד יום ב ויש רק הפרשה של סוף מחזור - ניתן לבצע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה ד"ר טוגנדרייך
יעל15/04/2012היי
בהודעה הקודמת רשמתי שיש לי תור מחר (יום שני) לביצוע צילום רחם על ידך. לצערי, עוד לא קיבלתי את התושבות שלי חזרה, (אני תושבת חוזרת ומחר אני אמורה לקבל את זה בחזרה וכמו כן להיות שוב חברה בקופת חולים כללית).אני יודעת שביום שלישי הכל מלא בבית חולים השרון, אך האם ניתן להגיע ללא תור? אני מוכנה להגיע הכי מוקדם בבוקר ומבחינתי להיות שם יום שלם עד שתוכל לראות אותי. אני מאוד חוששת מהבדיקה ורוצה שרק אתה תבצע אותה. אני עושה הזרעה שבוע הבא ומכיוון שאתה עובד רק ביום שני ושלישי, כל מה שנישאר לי זה יום שלישי.
המון תודות
יעל
יש לי הפנייה מהרופא המטפל ולא תהיה בעיה עם טופס 17* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)