צילום רחם לאחר הריון חוץ רחמי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם לאחר הריון חוץ רחמי
    חלי
    11/05/2012

    שלום, אני בת 32, לפני 8 חודשים חוויתי הריון ראשון חוץ רחמי ועברתי טיפול בזריקת מטוטרקסט. כעבור חודשיים ניסינו להיכנס שוב להריון ללא הצלחה (חצי שנה).
    בהריון הראשון נקלטנו דיי מהר, תוך 3 חודשים.
    השבוע בבדיקה וגינאלית ובדיקת אולטרסאונד הכל נראה תקין, נעשתה בדיקת פאפ שאת תוצאותיה אדע בעוד כ- 3 שבועות.
    הרופא המטפל הפנה לצילום רחם, לבדוק בכל זאת אם החצוצרות לא חסומות.
    לאחר שקראתי את טופס ההסכמה אני מאוד חוששת מהבדיקה, היא נראית לי פולשנית מאוד ויכולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים כמו ניקוב רחם...
    האם כדאי לעשות את הצילום ולקחת את הסיכון או להיתעזר בסבלנות ולהמשיך לנסות להיכנס להריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם לאחר הריון חוץ רחמי - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    13/05/2012

    הסיכון קיים, אבל מינימלי
    פרטים נוספים- ראי שאלות נפוצות בפורום
    לגבי האם לעשות או לא- עליך להיוועץ עם רופא נשים מטפל
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו