חסימה בחצוצרה והידבקויות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חסימה בחצוצרה והידבקויות
    איריס
    12/07/2012

    1.האם יש חסרונות בפתיחת חסימה בחצוצרה על ידי צינתור המשולב בבדיקת היסטרוסקופיה? (לעומת צינתור בדרך הישנה יותר).
    2.עברתי בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית. הרופאה המבצעת אמרה שראתה חצוצרה שמאלית חסומה ובימנית יש הדיבקויות. היא המליצה רק על היסטרוסקופיה ניתוחית (ללא צינתור).
    שאלתי: כיצד היסטרוסקופיה ניתוחית תועיל לפתיחת החצוצרה? האם לא הכרחי לעשות צינתור על מנת לפתוח חצוצרה חסומה?
    .3.עברתי בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית לפני שלושה ימים. ביומים הראשונים- היה לי דימום קל, וביום השלישי- הדימום התחזק. האם תקין? האם יש צורך לחזור על בדיקת היסטרוסקופיה כדי לוודא שלא נעשו נזקים מהבדיקה הקודמת? (ואז אין לדבר סוף? כל בדיקה עלולה לגרום נזקים?).

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חסימה בחצוצרה והידבקויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה בחצוצרה והידבקויות - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    15/07/2012

    1. טכניקות שונות עם תוצאות דומות
    2. היסטרוסקופיה ניתוחית, יכולה להפריד את ההדבקות ולצנטר את החצוצרה תחת הסתכלות ישירה (שלא קיים בצינטור)
    3. דימום, אם יותר מוסת, ממושך, מלווה בחום או כאבים, מצריך פניה לבדיקה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת להבהרה

    איריס
    15/07/2012

    תודה רבה על התשובה.
    אשמח אם תוכל להבהיר בכל זאת מה ההבדל בין שיטת הצינטור הישנה לשיטת הצינטור החדישה (כוונתי להסיטרוסקופיה ניתוחית בשילוב עם צינתור- לפי מה שהוסבר לי הרופא נכנס עם מצלמה בעזרת סיב אופטי לרחם ועושה את הצינתור כשהוא רואה עם המלצמה מה שעושה).
    נשמע ששיטה זו מתקדמת ובטוחה יותר, אם כך אינני מבינה מדוע עדיין משתמשים בשיטת הצינתור הישנה?
    האם מדובר בשיקולים כספיים בלבד? או שמא יש חסרונות בשיטה החדשה? ויש מקרים שבהם מומלץ בכל זאת לפעול בשיטת הצינתור הישנה?

    מה יכולה להיות הסיבה לכך שהרופאה שעשתה לי את ההיסטרוסקופיה האבחנתית, וראתה שיש חסימה בחצוצרה המליצה על היסטרוסקופיה ניתוחית בלבד, ולא הזכירה את הצורך בצינטור??

    אשמח מאוד לתשובתך, על מנת להחליט כיצד לפעול ובאיזה ניתוח לבחור.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת להבהרה - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    24/07/2012

    כאמור טכניקות שונות המצריכות ציוד ומיומנויות שונות
    בהיסטרוסקופיה- במידה ופתח החצוצרה סתום ע"י הדבקות (מצב שאינו פתיר ע"י צינטור), ניתן להסיר את ההדבקות ואח"כ לנסות לצנטר את החצוצרה.
    בצינטור היסטרוסקופי, החצוצרה והמעבר בתוכה לא מודגמים בבירור. ניתן לשלב סונר ולהדגים זרימות, אולם לא ברור כמו בצינטור קלסי.
    כמו-כן, פיזור חומר הניגוד באגן (משקף אפשרות להדבקויות תוך ביטניות) לא נצפה בצינטור היסטרוסקופי, רק בקלסי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו