מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם השרירן מפריע להשרשה?רונית10/08/2012
בא.ס תלת מימדי שנעשה כדי להעריך האם שרירן בקיר אחורי מפריע להשרשה נכתב ש"נצפה שרירן בדופן אחורי הדוחק את חלל הרחם מעט קדימה, מימדי השרירן 20*22*28 מ"מ. מרחק השרירן מהסורוזה בדופן האחורי 6 מ"מ."
הבדיקה נעשתה יומיים אחרי ביוץ כשהרירית היתה 9 מ"מ. גילי 38
(היסטרוסקופיה וצילום רחם תקינים)
השאלות שלי:
1.האם כדאי להסירה בניתוח? (אם כן או לא, בבקשה הסבירו למה).
2. האם הרירית עשויה עוד לגדול כך שהשרירן ידחוק את חלל הרחם יותר ויפריע להשרשה באופן משמעותי וודאי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם השרירן מפריע להשרשה? - תגובה
פרופ' ראול אורביטו12/08/2012שרירן הדוחק את חלל הרחם מפריע להשרשה ומהווה אינדיקציה לטיפול
בד"כ מבוצעת היסטרוסקופיה אבחנתית להעריך את גודלו וחלקו היחסי בחלל לפני טיפול
לגבי הרירית, בד"כ דחוקה בנוכחות השרירן וצפוי שיפור לאחר ניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה- האם מומלץ להסיר
רונית18/08/2012את השרירן הנ"ל גם אם הוא דוחק "מעט" ובכך זאת יש עדיין מקום אחר לעובר להשתרש?
2. האם היית ממליץ להסיר את השרירן גם אם לא היה דוחק כלל? (מדוע?)
3. כמה זמן הפסקה מטיפולים (מחזורי טיפול) נדרש לאחר הניתוח?
4. האם ניתוח היסטרוסקופי להוצאתו לא יגרום להידבקויות והסתבכויות נוספות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה- האם מומלץ להסיר - תגובה
פרופ' ראול אורביטו19/08/2012מוסכם ששרירן שבולט לחלל (סובמוקוזלי)- מצריך כריתה.
אם זאת תלוי גם בגודל השרירין וכמה מנפחו מצוי בחלל.
לכן, האם לכרות או לא, ראוי להיוועץ עם רופאך המטפל- המכיר את בעיתך
לאחר ניתוח- ההמלצה להמתנה לצורך החלמה תלויה בנרחבות הפעולה, ויש להיוועץ עם המנתח (בין חודש ל-6 חודשים)
יתכנו הידבקויות לאחר היסטרוסקופיה, בדכ מועטות במידה ומדובר בשרירן אחד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



