מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעבר מהיר ופיזור תקין-איך יודעיםנויה31/08/2012
שלופ פרופ'
בתשובה לשאלתי אליך 'איך ניתן לדעת אם החצוצרות מורחבות בשל מבנה' השבת
ש"אם המעבר היה מהיר והפיזור תקין- כנראה "מבנה" תקין, ואז אפשרי הריון תקין"
אז אוסיף שאלה לסיום, מה מאפיין מעבר מהיר ופיזור תקין? רשמו לי בצילום כי "היה פיזור ומעבר בהמשך" לגבי שתי החצוצרות ("התרחבות חצוצרתית דו צדדית, עם מעבר ופיזור בהמשך")
האם המעבר היה מהיר והפיזור תקין לפי תאור מילולי זה????? מה היו צריכים לרשום אם המעבר לא היה מהיר והפיזור לא תקין???
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר מהיר ופיזור תקין-איך יודעים - תגובה
פרופ' ראול אורביטו02/09/2012בד"כ רושמים מעבר ופיזור תקינים
מעבר ופיזור "בהמשך" , יכול מעיד על עיכוב כלשהו בזרימת חומר הניגוד
כלומר- תיתכן בעיה כלשהי
לכן, ממליץ לפנות עם הדיסק לרופא מטפל לצורך המשך הנחיות לבירור\טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה- המשך
נויה02/09/20121. מה יכול להיות הגורם המעכב? (נוזל?- לא נראה, או אולי משהו אחר???...)
במהלך הבדיקה נתבקשתי לאחר הזרקת היוד להסתובב 360 מעלות על הצד לימין
ולשמאל. בצילום נראו אזורים "לבנים" בהם עבר החומר והתפזר (לא העירו לי על כך)
2. ניתן לי צילום בלבד+ פענות בכתב ולא דיסק - האם אוכל לבקש לקבל העתק של הדיסק אפילו תמורת תשלום (הצילום נעשה לפני כשנה ברמת גן אצל ד"ר טוגנטרייך)
3. האם למרות אולי "העיכוב" במעבר החומר והפיזור יכול להיווצר מפגש תקין בין ביצית וזרע ותתכן הפריה או שזה מפחית את הסיכויים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה- המשך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו03/09/20121. הדבקויות
2. אם קיבלת צילום, קרוב לודאי שתחליף לדיסק- לפנות עם הצילום לרופא
3. תתכן הפריה, אם כי העיכוב יכול להעיד על הפחתת הסיכוי
עליך לפנות לרופא מטפל המכיר את בעיתך, עם הצילום, לצורך הנחיות להמשך בירור \ טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



