צילום רחם- תוצאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם- תוצאות
    מריאל
    28/12/2012

    שלום ד"ר,
    נשואה 3 שנים , מנסה להכנס להריון באופן אקטיבי קרוב לשנתיים. בחודש פברואר נקלטתי להריון שהסתיים בהפלה נדחית בשבוע 10, ההריון הסתיים במאי. מאז מנסה שוב להכנס להריון ללא הצלחה.
    השבוע ביצעתי צילום רחם וגיליתי דברים שלא ציפיתי.
    להלן התוצאות:

    1. בצילום אגן אין עדות להסתיידויות פתולוגית
    2. רחם בצורת משולש במנח אנטאפלקסיו
    3. בפונדוס הדוגמה דיברטיקולה קטנה קרוב לקרן שמאלית
    4. חצוצרה ימנית הודגמה עדינה בחלק הפרוקסימלי ואמצעית, נצפצה הרחבה טובולרית של החצצוצרה בחלק הדיסטלי ללא מעבר של חומר ניגוד לחלל הצפק
    5. הודגמה חצצוצרה שמאלית עדינה לכל אורכה עם מעבר חופשי של ח"נ לחלל הצפק
    6. בצילום אגן כעבור 20 דקות הודגם פיזור קלוש של ח"נ בחלל הצפק.

    לסיכום: הפרעה חסימתית בחצוצרה ימנית עם הרחבה קלה בחלק הדיסטלי

    למיטב הבנתי הבעיה העיקרית היא חסימה בחצוצרה הימנית והרחבה שלה.

    השאלה שלי היא: האם יכול להיות כי החסימה נגרמה בעקבות ההפלה שעברתי ( בכדורי ציטוטק)?

    וכמו כן, האם יכול להיות שהממצאים היו קיימים כבר אז ואלה היו הגורם להפלה שהתרחשה?


    תודה

    מריאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם- תוצאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם- תוצאות - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    02/01/2013

    החסימה בד"כ נובעת מזיהום קודם (תסמיני או א-תסמיני). יכול להיות בעקבות ההפלה, סבירות נמוכה
    אכן, יכול להיות שהיה מצוי לפני. במידה והחסימה מתבטאת גם באולטרסאונד- ע"י הדגמת נוזל בחצוצרה- מצב של הידרוסלפינגס מעלה סיכוי להפלה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו