למה צילום רחם ולא הזרעה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה צילום רחם ולא הזרעה...
    לאה
    10/01/2013

    שלום רב, אני בת 28 ללא הריון קודם ,הורמונים תקינים זרע של בעלי תקינה ,מנסים שנה. לאחר בדיקות הורמונים וזרע הרופא שלי אמר לעשות צילום רחם ואז אם תקין להתחיל אם הזרעות אבל כבר כמה חברות שלי אמרו שהרופאה שלהם קודם אמר להם שנעשה כמה טיפולי הזרעה ואז צילום רחם אם לא יצליח .מה בדרך כלל עושים קודם הזרעות או צילום? הבעיה שאם הרופא שלי לא כזה אפשר להתייעץ הוא אומר תעשי וזהו אין פה נושא לוויכוח . ואני מאוד חוששת מהבדיקה גם מבחינת הכאב וגם מבחינת זה בדיקה מסוכנת לפי מה שידוע לי .בבקשה תעזרו הבדיקה שלי היא ממש בקרוב...תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה צילום רחם ולא הזרעה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה צילום רחם ולא הזרעה... - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    10/01/2013

    צילום רחם מהווה חלק מבירור אי פוריות
    מבוצע במהחל הבירור טיפול עפ"י שיקול הרופא המטפל
    ברוב המקרים מומלץ כשיש היסטוריה מכוונת לבעיה חצוצרתית (זיהום קודם באגן או הפלות), או לפני התחלת טיפול בזריקות (גונדוטרופינים) לצורך הזרעות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו