תופעות אחרי צילום רחם וחשש מזיהום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות אחרי צילום רחם וחשש מזיהום
    שרון
    06/03/2013

    ביום חמישי שעבר (ביום החמישי לווסת) עשיתי צילום רחם אצל ד"ר טונגנדרייך, כולל צנתור חצוצרות שלא הצליח.
    באותו יום היה לי דימום, למחרת שטף הדימום הפסיק, ובימים שאחרי היה מעט דם אדום בניגוב לאחר עשיית צרכים, והפרשות קלות מידי פעם. אתמול (6 ימים אחרי) פתאום היו לי כאבים בבטן, מעין התכווצות בדומה לכאבי גזים או עצירות, שנמשכו כחצי שעה הכאבים חלפו לבד ומאז וגם היום לא היו לי כאבים ואין דימום אולי מעט מאד הפרשה צהובה חומה, ללא חום. כמו כן, יום אחרי הצילום החלו לי תופעות שמזכירות תופעות שיש לי אחרי ביוץ, נפיחות בשדיים וחום גוף בבוקר כמו אחרי ביוץ. האם יש סיבה לדאגה מפני זיהום. לא הצלחתי להשיג תור לרופא נשים בהקדם אלא רק ביום ראשון, ורופא המשפחה אמר שרק רופא נשים יכול לבדוק זאת. האם זה בסדר לחכות עד יום ראשון אם לא יופיעו שוב כאבים ודימום. כיצד ניתן לבדוק אם התפתח זיהום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרון

    שירן
    06/03/2013

    הי שרון,
    לצורך ידע אישי שלי (שכן אני גם שוקלת לעבור צנתור) - האם החסימה אצלך (שלא הצליחו לפתוח אותה) היתה בחלק הקרוב לרחם או המרוחק ממנו? האם הצנתור כואב? תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליעל

    שרון
    06/03/2013

    לצערי אצלי היתה חסימה דיסטלית (בחלק המרוחק מהרחם). הבדיקה עצמה אכן לא הכי נעימה אך בהחלט נסבלת. במידה והומלץ לך לעשות צילום רחם ממליצה לך לא לדחות זאת בגלל חשש (כפי שאני עשיתי לצערי). הבדיקה חשובה ולפעמים כן מצליחים לפתוח את החסימות והכאב בעטיה הוא זמני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות אחרי צילום רחם וחשש מזיהום - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    07/03/2013

    רצוי ל]פנות לבדיקה\ רופא נשים מטפל או במוקד נשים!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו