מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תופעות אחרי צילום רחם וחשש מזיהוםשרון06/03/2013
ביום חמישי שעבר (ביום החמישי לווסת) עשיתי צילום רחם אצל ד"ר טונגנדרייך, כולל צנתור חצוצרות שלא הצליח.
באותו יום היה לי דימום, למחרת שטף הדימום הפסיק, ובימים שאחרי היה מעט דם אדום בניגוב לאחר עשיית צרכים, והפרשות קלות מידי פעם. אתמול (6 ימים אחרי) פתאום היו לי כאבים בבטן, מעין התכווצות בדומה לכאבי גזים או עצירות, שנמשכו כחצי שעה הכאבים חלפו לבד ומאז וגם היום לא היו לי כאבים ואין דימום אולי מעט מאד הפרשה צהובה חומה, ללא חום. כמו כן, יום אחרי הצילום החלו לי תופעות שמזכירות תופעות שיש לי אחרי ביוץ, נפיחות בשדיים וחום גוף בבוקר כמו אחרי ביוץ. האם יש סיבה לדאגה מפני זיהום. לא הצלחתי להשיג תור לרופא נשים בהקדם אלא רק ביום ראשון, ורופא המשפחה אמר שרק רופא נשים יכול לבדוק זאת. האם זה בסדר לחכות עד יום ראשון אם לא יופיעו שוב כאבים ודימום. כיצד ניתן לבדוק אם התפתח זיהום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
שירן06/03/2013הי שרון,
לצורך ידע אישי שלי (שכן אני גם שוקלת לעבור צנתור) - האם החסימה אצלך (שלא הצליחו לפתוח אותה) היתה בחלק הקרוב לרחם או המרוחק ממנו? האם הצנתור כואב? תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ליעל
שרון06/03/2013לצערי אצלי היתה חסימה דיסטלית (בחלק המרוחק מהרחם). הבדיקה עצמה אכן לא הכי נעימה אך בהחלט נסבלת. במידה והומלץ לך לעשות צילום רחם ממליצה לך לא לדחות זאת בגלל חשש (כפי שאני עשיתי לצערי). הבדיקה חשובה ולפעמים כן מצליחים לפתוח את החסימות והכאב בעטיה הוא זמני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות אחרי צילום רחם וחשש מזיהום - תגובה
פרופ' ראול אורביטו07/03/2013רצוי ל]פנות לבדיקה\ רופא נשים מטפל או במוקד נשים!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



