מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היסטרוסקופיהקרן07/03/2013
שלום רב. עברתי היום היסטרוסקופיה אבחנתית.בעברי שתי לידות אחת תקינה ובשניה עברתי לידה שקטה בשבוע 34 עקב ממצא לא תקין בציפ גנטי.הלידה היתה לפני חצי שנה לאחר מכן דיממתי חודשיים וחצי כיום לאחר טיפול ivf+pgd שכשל כדי למנוע הישנות בעיה גנטית.יש לציין בשני ההריונות נכנסתי באופן טבעי בקלות. כיום בבדיקה היתה סביב פיה ימין רקמה פיברוטית שהופרדה בתום הפעולה חוץ מזה הכל היה תקין.שאלתי היא האם ההדבקות הקלה שהיתה היא מה שמנע ממני להכנס חהריון בטיפול ה ivf שכשל והאם עכשיו שההדבקות הוסרה היא לא תחזור והאם הייתי צריכה לקבל איזשהוא טיםול לשיקום הרירית כי לא ניתן לי.יש לציין שבאולטראסאונד הקודמים תמיד הרירית היתה יפה. תודה רבה קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו09/03/2013קרוב לודאי שלא, ועובדה שבסונר קודם הרירית היתה תקינה (ההדבקות לא הפריעה)
עליך פשוט להמשיך בטיפול (להזכירך, הסיכוי להריון ב- IVF אינו 100% אלא כ- 20-30%, ולכן לעיתים דרושים מספר מחזורים להשגת טיפול)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
קרן09/03/2013תודה רבה על התשובה, רציתי לשאול האם שלושה ימים אחרי הבדיקה, זה תקין שחש דימום קל בניגוב ולפעמים כתמים בתחתונית
וכמה זמן אנור להימשך הדימום, כאשר הוסרה גם הידבקות קטנה, ואם העובדה שלא הצליח להיכנס עם הצינורית לרחם בקלות יכלה לגרום לנקב ברחם, למרות שהרופא לא ציין כלום
תודב מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו10/03/2013יתכן, נמשך מס ימים ומשנה צבע לכהה (עדות לדימום ישן)
נקב גורם גם לכאב, יתכן חום ומניח שאם היה קורה, הרופא היה מזהה ומיידע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)