צילום רחם חוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם חוזר
    מודאגת מאוד
    11/05/2013

    שלום דר'

    בת 39 וחודש.
    ב- 10/2011 עברתי צילום רחם במסגרת בירור לצורך טיפולי פריון.
    עליי לציין כי הצילום אז בוצע כ- 5 שנים אחרי לידת בתי (הריון ספונטני - לידה רגילה).
    דר' טוגנדרייך ביצע צינתור (הזרקה סלקטיבית לשתיהן, ואמר לי כי "כעת תוכלי להיכנס
    להריון...") הצינתור צלח בשתיהן.
    כשנה וחצי לאחר מכן, ואחרי שהחלטתי כי נשבר לי כבר מהטיפולים ומהסבל...
    נקלטתי ספונטנית (12/2012), אך לצערי עברתי גרידה בבי"ח.
    ולשאלותיי,
    1)האם ניתן לעבור שוב צילום רחם (אני חוששת שנסתמו החצוצרות כתוצאה מהגרידה) ???
    2)האם ישנו חשש לחצוצרות ובכלל מקרינה נוספת (המדובר ב- 10 צילומים ברצף..) ?
    3)לא ברור מדוע בכלל נסתמות החצוצרות - האם כתוצאה מהלידה / מהפרשות ווסת ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם חוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם חוזר - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    12/05/2013

    ניתן, אך לא בהכרח רצוי
    אין חשש לחצוצרות מהקרינה
    חצוצרות יכולות ל"היסתם" מסיבות שונות
    ממליץ לפנות לרופא מטפל ולדון איתו על צורך בצילום חוזר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו