נוזל בחצוצרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוזל בחצוצרה
    קרן
    14/06/2013

    שלום רב. אני בת 32 יש לי ילדה בת 4 מהריון טבעי ועברתי לפני 10 חודשים לידה שקטה עקב ממצא לא תקין בציפ גנטי גם הריון זה היה טבעי. כעת אנו בטיפולי ivf+pgd כדי להמנע שוב מהפסקת הריון.עברתי 2 טיפולים שכשלו באמצע עשיתי גם בדיקת היסטרוסקופיה שבה נמצאה הידבקות סביב פיה ימנית שהוסרה בבדיקה חוץ מזה פיות נצפו,חלל רחם במבנה תקין וגם צוואר רחם תקין.השאלה שלי האם כדאי גם לעשות צילום רחם כי אני פוחדת שאולי גם יש חסימה בחצוצרות מה שמקשה את הצלחת הטיפול.יש לציין שבבדיקות האולטראסאונד שאני עושה לא רואים את החצוצרות אז זה אומר שאין נוזל? אשמח לתשובה כי אני רוצה לשלול כל דבר שיכול לעכב את הצלחת הטיפול. תודה קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוזל בחצוצרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזל בחצוצרה - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    16/06/2013

    אם כבר מצויה ב- IVF, הייתי ממשיך
    צילום רחם כרגע לא משמעותי
    הידרוסלפינגס הינו בעיתי כאשר מודגם בסונר (נוזל), שאני מבין שלא נמצא אצלך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו