הריון מחוץ לרחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון מחוץ לרחם
    שירן
    24/06/2013

    שלום שמי שירן בת 24 עברתי לפני כמה ימים גרדה של הריון ראשון מחוץ לרחם שנדבק על החצוצרה הימנית שלי ונאלצו גם אותה לכרות , המנתחת שלי הסבירה לי שגם החצוצרה השמאלית הרוסה לגמרי ושייתכן שאני צריכה שוב ניתוח שזה לא יקרה לי שוב לפני כול התהליך של הניתוח היא שלוחת אותי לצילום רחם ... האם זה נורמלי ושאני חייבת לעבור דוב ניתוח עם אני כבר חייבת לעשות טיפולי פוריות ? נ.ב בסיכום טופס שיחרור היא רשמה לי ״ נצפו הדבקויות עדינות באגן של הטפולות לדופן האגן , ול חצוצרה שמאלית מבנה דהפורמטיבי מקוטע עם רושם לפימוזיס .״ מה זה אומר הדבקויות מה הנזק של זה . תודה מראש אני בלחץ מראי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון מחוץ לרחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון מחוץ לרחם - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    24/06/2013

    הידבקויות מפריעות לפגישה בין זרע וביצית ולכן גם לסיכוי להרות
    לאור העובדה שחצוצרה אחת נכרתה והשניה עם הידבקות, נראה לי שיש לשקול טיפולי הפריה חוץ-גופית ולא צילום רחם
    עליך להיוועץ עם רופא פריון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו