כמוסות שמן נר הלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמוסות שמן נר הלילה
    אביבה
    05/07/2013

    עשיתי צילום רחם השבוע ולהפתעתי לא הרגשתי דבר.לא כאב,אפילו לא כאב מחזור קל.הרגשתי רק פחד קל מכל ההפחדות לגבי הבדיקה באינטרנט ורצון שהבדיקה תיגמר כבר כי הייתי בטוחה שהכאב הקל הוא רק הקדמה לכאב האמיתי.עוד לא הספקתי לספור עד עשר וזה נגמר....מקריאה מקדימה לגבי התהליך ומה שאני הולכת לעבור הבנתי שתופסים ומקבעים צוואר הרחם לפני הכנסת הקטטר,אבל אני בפועל לא הרגשתי כלום,אפילו לא כאב של צביטה ! כ.האם זה קשור לנטילה של כמוסות שמן נר הלילה שאני מקפידה לקחת עד הביוץ.האם זה ריכך את כל האיזור ומסיבה זו לא הרגשתי כל כאב?אם כן,אני ממליצה לבנות אחרות לנסות אם זה לא יעזור גם לא יזיק (יש לציין שכבר עברתי לידה של תינוק,אז אני לא יודעת אם זה לא כאב כי כבר עברתי לידה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמוסות שמן נר הלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמוסות שמן נר הלילה - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    05/07/2013

    כאב, ענין אינדיבידואלי
    אכן, יש לא מעט נשים שמדווחות על בדיקה לא כואבת
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו