דימום שבוע לאחר צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום שבוע לאחר צילום רחם
    מיכל
    17/08/2013

    שלום,

    לפני 10 ימים עברתי צילום רחם עם פתיחה של חסימת חצוצרה.
    לאחר הבדיקה הכאבים והדימום נחלשו בהדרגה עד שנעלמו כליל לאחר 4 ימים.
    יום לאחר מכן סיימתי קורס אנטיביוטי של חמישה ימים.
    יום לאחר מכן שוב הופיעו לי מחדש כאבי בטן דמויי מחזור (כמו שהיו לאחר הבדיקה) שנמשכו יום אחד בלבד.
    יום לאחר מכן (שלשום) התחילו להופיע שוב דימומים (בכמות קטנה) שנמשכים עד היום והם במגמת החמרה. יש לציין שלא מדובר בוסת, גם משום שזה לא נראה כמו וסת, וגם משום שאני אמורה לקבל וסת רק בעוד שבוע.
    הייתי אצל גניקולוג שלא נתן שום מענה לפשר הדימום או טיפול.
    כאמור זה אינו משתפר, ואני לא יודעת מה לעשות כעת כי כבר הייתי בבדיקת רופא, ולא נשמע לי שדימום זה משהו שאפשר להתעלם ממנו.
    מה לעשות? האם יכול להיות קשר לצילום רחם?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום שבוע לאחר צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום שבוע לאחר צילום רחם - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    18/08/2013

    לא סביר שקשור לצילום, למרות שיתכן
    רצוי לבצע לרופא נשים לבדיקה, סונר ובדיקת פרופיל הורמונלי, ובהתאם להתקדם באיבחון טיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו