צפייה של פיות חצוצרה בהיסטרוסקופיה אבחנתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צפייה של פיות חצוצרה בהיסטרוסקופיה אבחנתית
    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    04/09/2013

    שלום רב!

    לפני כשנתיים בוצע צילום רחם (במסגרת טיפולי פריון).
    עברתי צינתור בשתי החצוצרות בשל חסימה קריבנית בשתיהן.
    הצינתור בוצע בהצלחה ונפתחו שתי החצוצרות.
    נאמר לי שלעיתים זה קורה מהלידה (יש לי ילדה אחת מהריון ספונטני), לעיתים זה
    נסתם מהווסת (שאריות של ריר שהתייבש וכויצ"ב...)
    כשנה וחצי אחרי נקלטתי ספונטנית, אך לדאבוני ההריון לא שרד בשל גילי (39) ועברתי גרידה.
    אחרי הגרידה, נצפתה רירית טובה וסדירה, אך התמעט הדימום הווסתי.. ונשלחתי
    להיסטרוסקופיה אבחנתית.
    בהיסטרוסקופיה האבחנתית נצפו שתי פיות החצוצרה.
    ולשאלתי: האם המשמעות של האבחנה "נצפו שתי הפיות..." הינה שהן פתוחות ?
    כמה סנטימטרים פנימה ניתן לראותן?
    האם ניתן להסיק מהאבחנה כי אין הן חסומות חסימה קריבנית???
    תודה וחג-שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היסטרוסקופיה אבחנתית - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    04/09/2013

    פיות שנצפו, לא מעיד על ״המשך״ תקינות החצוצרה. רואים שהפתח תקין ולא מעבר לכך. בהצלחה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו