טיפולי IVF

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפולי IVF
    א.
    12/12/2013

    פרופ' אורביטו שלום,

    אני בת 36. עשיתי את הטיפולים והבדיקות הבאות ואני כבר מיואשת. אודה להמלצתך לאופן המשך הטיפול או בדיקה נוספת שכדאי לעשות:

    טיפול 1: פרוטוקול קצר: הריון כימי (בטא שעלתה מ-10 ל-33 ואח"כ ירדה) המוקפאים לא שרדו ביום ההחזרה.

    טיפול 2: פרוטקול קצר: חשד להריון חוץ רחמי (בטא שעלתה מ-10 ל-35 בהמשך, כעבור כשבוע בבדיקה מקרית שעשיתי הגיעה ל-235 ובבבית החולים בא.ס. נמצא ממצא צמוד לשחלה. ההריון נספג ללא התערבות).

    החזרת מוקפאים - בטא שלילית.

    טיפול 3: פרוטוקול ארוך: החזרה כפולה: בטא שלילית.

    טיפול 4: פרוטוקול ארוך: החזרה כפולה: בטא התחילה ביום ה-12 להחזרה ב-246 הכפילה את עצמה יפה כעבור יומיים ל-627 ואח"כ המשיכה לעלות באופן לא תקין (כעבור יומיים:878, למחרת 955) והתחילה לרדת היום (932).

    עשינו בדיקות קריוטיפ אני ובעלי, אצל בעלי הצביעו הבדיקות על אפשרות של מקסימום 4% מוזאיקה. עשיתי בדיקות קרישיות יתר שיצאו תקינות. צילום רחם שעשיתי לפני תחילת הטיפולים תקין. בהיסטרוסקופיה נמצאו 2 פוליפים אשר הוסרו בהיסטרוסקופיה ניתוחית שעברתי לפני כחצי שנה.

    האם כדאי לעשות א.ס. תלת מימד לבדוק שהפוליפים לא חזרו?
    האם כדאי לקחת קלקסן באופן אמפירי או סטרואידים?

    מה אתה ממליץ לעשות?

    תודה-רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפולי IVF

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי IVF - המשך

    א.
    12/12/2013

    שכחתי לציין בהודעה הקודמת את העובדות הבאות: אני ובעלי מוגדרים כבלתי מוסברים. בעלי גם עבר בדיקת הלוספרם שיצאה תקינה.

    שוב, תודה-רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי IVF - המשך - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    15/12/2013

    זקוקה לייעוץ פרטני של מומחה פוריות, שיבחן את כל פרוטוקולי הטיפול, כולל ההורמונים, איכות ביציות ועוברים ויחווה את דעתו
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ivf - המשך שאלה

    א.
    15/12/2013

    תודה-רבה על המענה.

    האם לדעתך אני צריכה להתייעץ עם מומחה ל-IVF או עם מומחה להפלות חוזרות קודם או אם שניהם במקביל?

    לפני הטיפול האחרון הייתי בהתייעצות עם מומחה להפלות חוזרות אשר המליץ לי על קלקסן באופן אמפירי מיום ההחזרה במינון של 40 מ"ג ואחרי שעשיתי בהפנייתו בדיקה ל-Mitochondrial Ab שתוצאתה היתה 70 כשהערך המקסימאלי הוא 20 , הוא אמר לי ליטול פרדניזון מיום ההחזרה ועד שבוע 13.

    הרופא שלי לא הסכים עם ההמלצות וקבלתי פרדניזון רק ל-5 ימים בגלל שהעוברים עברו הנצה והתוצאה היתה שהתחיל הריון עם בטא יפה שהכפילה את עצמה ואח"כ החלה לעלות באופן לא תקין. אני מייחסת זאת לעובדה שלא לקחתי פרדניזון לאורך כל התקופה וייתכן שהמערכת החיסונית שלי תוקפת את העוברים.

    (אני מזכירה שבעבר היה הריון כימי נוסף ועוד הריון שהוגדר כחשד להריון חוץ רחמי ועכשיו הריון כימי נוסף).

    לכן אני שוקלת ללכת למומחה נוסף להפלות חוזרות? מה עמדתך?

    תודה-רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ivf - המשך שאלה - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    17/12/2013

    1. מומחה פוריות
    2. ולהמשיך בטיפולים עפ"י הנחיתו (בהתאם לבדיקות וחוו"ד שקיבלת
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו