הריון אחרי צילום רחם - שאלה לד"ר טו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון אחרי צילום רחם - שאלה לד"ר טו
    יעלה
    22/12/2013

    שלום,
    בת 33, אם לשלושה ילדים, לידה אחרונה בדצמבר 2011, הריונות טבעיים ולידות רגילות (הריון נוסף הופסק בשנת 2010 בלידה שקטה בעקבות מומים)
    לאחר למעלה משנה של נסיונות טבעיים להכנס להריון (חמישי במספר) ללא הצלחה נשלחתי כחלק מברור ראשוני לצילום רחם אותו ביצעתי אצל ד"ר טוגנדרייך בראשל"צ בסוף אוקטובר.
    הצילום היה תקין (נשאלתי ע"י הד"ר תוך כדי הצילום אם עברתי בעבר ניתוחי בטן, לא יודעת למה... בכל אופן לא עברתי)
    יומיים אחרי הצילום נכנסתי להריון טבעי שלצערי הרב נפל בשבוע 8 (הפסיק הדופק, תהליך הושלם ע"י ציטוטק).
    מכיוון ושמעתי שלפעמים הצילום עצמו פותח חסימות קלות אני מניחה שאולי זה מה שקרה לי ושאלתי היא כמה זמן כעת לנסות טבעי והאם כדאי לגשת ולעבור שוב צילום רחם במידה ותוך מספר חודשים לא אקלט?
    כמה זמן צילום הרחם עוד משפיע על יכולת הכניסה להריון?
    האם יש אפשרות לגשת לכזה צילום באופן פרטי ללא הפנייה? מהי העלות?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו קטן

    יעלה
    22/12/2013

    FSH מעט גבוה (11.2 ביום שלישי למחזור) ולכן קצת לחוצה לגבי הזמן...
    האם יש מקום לעבור דווקא היסטקוסקופיה אבחנתית עכשיו על מנת לוודא שהכל יצא?
    (ביקורת חוזרת אחרי ההפלה בסוף שבוע זה - שבועיים אחרי מנה שנייה של ציטוטק, הדימום כבר פסק)
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו קטן - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    22/12/2013

    כפי שציינתי קודם, לרופא מטפל, להתקדם בטיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון אחרי צילום רחם - שאלה לד"ר טו - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    22/12/2013

    האפקט הינו כ-3 עד 6 חודשים
    אין מקום לצילום רחם חוזר "לשיפור הסיכויים"
    עליך לפנות לרופא נשים ולברר אופציות טיפוליות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ושאלה נוספת

    יעלה
    23/12/2013

    תודה על המענה
    לא התכוונתי לעבור צילום נוסף על מנת לשפר את סיכויי הכניסה
    שאלתי היא האם סתימה מהסוג שהצילום עצמו פותח (כזו שלא נראית מלכתחילה כי לפי דבר הרופא - ד"ר טוגנדרייך - הכל היה תקין) היא סתימה שנוטה לחזור עם הזמן ואם כן תוך כמה זמן?
    האם גם ההפלה עצמה שעברתי לפני שבועיים יכולה לגרום לה להווצר מחדש?
    ובאופן כללי - האם לאחר זמן מה מומלץ לזור על הצילום או שיש שיטה אחרת שפותחת סתימות קלות ללא צילום?
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו