מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון אחרי צילום רחם - שאלה לד"ר טויעלה22/12/2013
שלום,
בת 33, אם לשלושה ילדים, לידה אחרונה בדצמבר 2011, הריונות טבעיים ולידות רגילות (הריון נוסף הופסק בשנת 2010 בלידה שקטה בעקבות מומים)
לאחר למעלה משנה של נסיונות טבעיים להכנס להריון (חמישי במספר) ללא הצלחה נשלחתי כחלק מברור ראשוני לצילום רחם אותו ביצעתי אצל ד"ר טוגנדרייך בראשל"צ בסוף אוקטובר.
הצילום היה תקין (נשאלתי ע"י הד"ר תוך כדי הצילום אם עברתי בעבר ניתוחי בטן, לא יודעת למה... בכל אופן לא עברתי)
יומיים אחרי הצילום נכנסתי להריון טבעי שלצערי הרב נפל בשבוע 8 (הפסיק הדופק, תהליך הושלם ע"י ציטוטק).
מכיוון ושמעתי שלפעמים הצילום עצמו פותח חסימות קלות אני מניחה שאולי זה מה שקרה לי ושאלתי היא כמה זמן כעת לנסות טבעי והאם כדאי לגשת ולעבור שוב צילום רחם במידה ותוך מספר חודשים לא אקלט?
כמה זמן צילום הרחם עוד משפיע על יכולת הכניסה להריון?
האם יש אפשרות לגשת לכזה צילום באופן פרטי ללא הפנייה? מהי העלות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו קטן
יעלה22/12/2013FSH מעט גבוה (11.2 ביום שלישי למחזור) ולכן קצת לחוצה לגבי הזמן...
האם יש מקום לעבור דווקא היסטקוסקופיה אבחנתית עכשיו על מנת לוודא שהכל יצא?
(ביקורת חוזרת אחרי ההפלה בסוף שבוע זה - שבועיים אחרי מנה שנייה של ציטוטק, הדימום כבר פסק)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו קטן - תגובה
פרופ' ראול אורביטו22/12/2013כפי שציינתי קודם, לרופא מטפל, להתקדם בטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון אחרי צילום רחם - שאלה לד"ר טו - תגובה
פרופ' ראול אורביטו22/12/2013האפקט הינו כ-3 עד 6 חודשים
אין מקום לצילום רחם חוזר "לשיפור הסיכויים"
עליך לפנות לרופא נשים ולברר אופציות טיפוליות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ושאלה נוספת
יעלה23/12/2013תודה על המענה
לא התכוונתי לעבור צילום נוסף על מנת לשפר את סיכויי הכניסה
שאלתי היא האם סתימה מהסוג שהצילום עצמו פותח (כזו שלא נראית מלכתחילה כי לפי דבר הרופא - ד"ר טוגנדרייך - הכל היה תקין) היא סתימה שנוטה לחזור עם הזמן ואם כן תוך כמה זמן?
האם גם ההפלה עצמה שעברתי לפני שבועיים יכולה לגרום לה להווצר מחדש?
ובאופן כללי - האם לאחר זמן מה מומלץ לזור על הצילום או שיש שיטה אחרת שפותחת סתימות קלות ללא צילום?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



