צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם
    שאלה
    17/03/2014

    שלום,אני מנסה כבר חצי שנה להיכנס להריון .אני בת 39 ואמא ל-2 ילדים.ביצעתי צילום רחם וזאת התוצאה:מילוי תקין של חלל רחם,אין מעבר דו צדדי דרך חצוצרות.PROXYMAL TUBAL OCCLUSION גם אחרי הזרקה בלחץ. הבנתי שאין דרך להיכנס להריון אלא רק בטיפולי הפרייה. יש לי שאלות:האם יכול להיות שאחרי הצילום ואחרי ההזרקה של החומר אני כן אכנס להריון( כי הבנתי לפעמים אחרי צילום זה פותח ונכנסים להריון). האם יש דרך אחרת ולא טיפולי הפרייה?האם היית ממליץ על צינטור או פתיחת חצוצרות? אני רוצה לציין שה FSH אצלי ביום השלישי למחזור זה 13.3 .תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    24/03/2014

    כמובן שעם חצוצרות "סתומות" לא ניתן להתעבר אלא באמצעות IVF או לאחר פתיחת החצוצרות בצנתור.
    לפעמים צילום רחם ללא צנתור פותח חסימות בחצוצרות - אבל אז החצוצרות מודגמות במהלך הבדיקה (אני מבין שאצלך זה לא קרה). עדיין יש מצבים שבהם החצוצרות תקינות אבל הבדיקה כשלה להראות זאת. במצב זה כמובן שהריון אפשרי.
    אני בהחלט ממליץ לשקול צנתור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו