שאלה בקשר לצילום רחם וכניסה להריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לצילום רחם וכניסה להריון
    galit
    05/04/2014

    שלום,

    שנה ו3 חודשים אנחנו מנסים להיכנס להריון לאחר מעקבים וטיפול אחד עם איקקלומין הפונתי לצילום רחם היה מאוד קשה והוחלט להפסיק את הבדיקה באמצע בתוצאות רשום:
    לאחר הזרקת חומר ניגודי הודגם חלל הרחם בגודל צורה ומיקום תקינים.
    אין פיגמי מילוי.
    שתי החצוצרות תקינות עם מעבר ופיזור תקין של החומר הניגודי מצד שמאל.
    לא הודגם מעבר מצד ימין ללא פיזור של חומר ניגודי.
    הבנתי מהרופא שלי שצד ימין חסום ומשם אני מבייצת כבר 3 חודשיים הרופא שלי חושב על אפשרות של צנתור..
    עברתי הזרעה החודש וגם זה קצת כאב כי הרופא היה צריך ליישר את צוואר הרחם
    מה דעתך על אפשרות של צנתור בכדי לא להגיע לivf
    אם כן יש אפשרות לעבור את זה שוב בהרדמה מלאה נכון? כי מאז יש לי סיוטים.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לצילום רחם וכניסה להריון - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    10/04/2014

    חצוצרה אחת תקינה צריכה להספיק.
    ההחלטה צנתור או לא תלויה גם בגילך ובנתונים נוספים כמו איכות הזרע ותקינות הביוץ.

    ניתן לשקול צנתור החצוצרה החסומה. ניתן לבצע תחת הרדמה כללית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו