צורך בצילום רחם לפני טיפולי פוריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צורך בצילום רחם לפני טיפולי פוריות
    מוריה
    31/07/2014

    שלום,
    אני מנסה כשנתיים להיכנס להריון ללא הצלחה. לפני חצי שנה אחרי המחזור יצא לי גוש רירי מוצק בצבע חום מהרחם. אני אמורה להתחיל בחודש הקרוב טיפולי פוריות. בנוסף יש לי גם כאבים בחצוצרה השמאלית וכאבים ללא חום הפרשות לבנות וצהובות סביב הביוץ. שאלתי על כך את מומחה הפוריות שאצלו אני מטופלת על כך, האם אני צריכה לעשות צילום רחם לפני התחלת טיפולי פוריות.. מאחר ושאר הבדיקות תקינות.
    הוא טען שאין צורך למרות מה שסיפרתי שקרה לי, ושאם לא אקלט בטיפולים תוך חודשיים אז אעשה צילום רחם..כי הסיכוי שאני סובלת מזה הוא מאוד נמוך...
    למה לחכות חודשיים ולבזבז זמן וכסף אם החצוצרות אולי סתומות?
    הוא טען שזה בדיקה כואבת ויכולה לגרום לזיהומים קשים ברחם.. ולכן הוא לא ממליץ מהר לעשות אותה...
    רציתי לקבל חוות דעת נוספת כאן.. האם בכל זאת כדאי לבצע צילום רחם לפני התחלת הטיפולי פוריות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צורך בצילום רחם לפני טיפולי פוריות - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    31/07/2014

    פרטים על צילום רחם ועוד, ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
    צילום רחם מהווה חלק מבירור אי פוריות
    תיזמון הבדיקה נתון לשיקול דעת הרופא המטפל ובהתאם לנתוני המטופלת
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו