לאחר היסטרוסקופיה אבחנתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר היסטרוסקופיה אבחנתית
    לירון
    19/12/2014

    בת 33 ללא ילדים, לפני שנה עשיתי צילום רחם בלניאדו והרופא אמר שפתח לי חסימה בחצוצרה שמאל.
    שמחה ועליזה שהכל עכשיו בסדר הלכתי לרופא הפוריות שאמר שהחצוצרה חולה ולא תקינה..משם ל הורמונים, ivf לעכשיו לפני החזרה נוספת המליצו לי באסותא לבדוק את החצוצרה שכנראה מפריעה להקלט.
    אתמול עברתי היסטרוסקופיה באופן פרטי ולהפתעתי הרופא הביט בצילום הרחם יאמר לי שיש לי רחם בצורת t לשתי חצוצרות חסומות.. וואו איפה היו כל הרופאים שראו את צילום הרחם שלי...בהמשך הרופא ביצע את בדיקת ההיסטרוסקופיה לשולח אותי לפרוסקופיה והיסטרוסקופיה ניתוחית לתיקון הרחם לניסיון להציל את החצוצרות...מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר היסטרוסקופיה אבחנתית - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    24/12/2014

    כיוון שמדובר בדעות שונות על אותה בדיקה, כדאי שתפני למומחה לפוריות עם כל בדיקות ההדמיה לחוו"ד
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו