האם יש צורך בצילום רחם?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש צורך בצילום רחם?
    אדוה
    23/08/2015

    שלום רב דר' טוגנרייך,

    בעבר עברתי אצלך צילום רחם, שהיה תקין.
    הבעיה שהיתה לי בעבר לאחר ברורים רבים התגלתה כהיפרפלזיה ברירית הרחם. טופלתי במירנה 5 חוד' ולאחר מכן נכנסתי להריון ספונטני, ולאחר 10 חוד' נקלטתי שוב להריון ספונטני. ילדתי ב2 ניתוחים קיסריים מורכבים אך מוצלחים ב"ה. במהלך הניתוח השני איבדתי הרבה דם וקיבלתי מנות דם.
    כעת אני שנה וחצי לאחר הלידה השניה ואנו מנסים מזה שנה להיכנס שוב להריון, ויש בי חששות ששוב יש בעיה כלשהי.
    כעת המחזורים שלי קצרים מאוד 21 יום מקסימום מה שלא היה בעבר.
    אני לא יודעת אם יש ביוץ בכלל.
    אני כבת 40 אך גם בעבר ניסו לייחס את הבעיה לגיל ובסוף לא היה כך.
    עשיתי בדיקות דם, us בו נצפו זקיקים, והיסטרוסקופיה אבחנתית ופיפל, שיצאו תקינים.
    האם לדעתך עליי לעבור כעת צילום רחם? מה יכולה להיות הבעיה, מלבד גיל?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש צורך בצילום רחם?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש צורך בצילום רחם? - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    23/08/2015

    צילום רחם מהוה חלק מבירור אי פריון
    על פי הכתובים- עברת היסטרוסקופיה (להערכת חלל רחם ) שנמצאה תקינה
    מציעה להיוועץ עם רופא נשים מטפל לגבי הצורך בצילום, שכן מותנה בתוצאות הסונר האגני ובתכניות הטיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו