תופעות ליוואי לצילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות ליוואי לצילום רחם
    נאנא
    04/09/2008

    היום עשיתי צילום רחם ,עקב הפלות חוזרות ,הייתה לי חצוצרה סגורה והם פתחו אותה בצילום , שאר הצילום היה תקין , אני רוצה לשאול אם הכאבים בבטן ובגב טבעיים , וגם לגבי ההפרשות , יש לי דימום אבל בכמות נמוכה האם זה טבעי שיש לי הפרשה דמים .ותודה אם ענית על השאלה שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעות ליוואי לצילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן והפרשות לאחר צילום רחם

    פרופ' ראול אורביטו
    09/09/2008

    כאבי בטן יתכנו לאחר צילום רחם, במיוחד אלה הדומים לכאבי וסת, לאור מילוי חלל הרחם בנוזל.
    במידה והכאב מתגבר, מופיעות תופעות אחרות כמו דמם, בחילות, הקאות או, ובמיוחד חום! יש לפנות בדחיפות לבדיקה.
    כנ"ל לגבי הדמם. יתכן בכמות מועטה ועם הזמן אמור לשנות אופיו לכהה\ חום. כמו-כן להתמעט בכמות.
    שימי לב לעוצמת ומיקום הכאב, במידה ויופיעו התופעות לעיל, הכאב מתפשט ולא נראה שפוחת, או דמם מתגבר\אדום-אזי עליך לגשת מיד לבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו