מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימום אחרי צילום הרחם-ד" גונדרייךסיגל16/10/2008
שלום לך! היום בבוקר עשיתי אצלך צילום רחם.עדיין יש לי כאבים ודימום כמו במחזור.לשמחתי התוצאה תקינה. לפני תחילת הבדיקה שאלתי אותך האם הדימום מקורו ברחם או בצואר הרחם משום שאני שומרת נידה וענית שאתם משתדלים לא לגעת ברחם. עכשיון אחרי הטיפול-רציתי לדעת אם הדם שיוצא כרגע הוא מטמא(מהרחם)?אני רוצה לציין שבמהלך הבדיקה אמרת לי שבחצוצרה השמאלית אין זרימה מלאה ולכן נדרשת התערבות ואף צויין בפענוח אינטורזציה (מונח לא ברור). בסוף הבדיקה ציינת שאדמם.אך שכחתי לשאול מהו מקורו של הדימום. אשמח לקבל תשובה -תשובתך היא המכריעה לעניין הנידה וחשוב לי מאוד לקבלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שגית
פרופ' ראול אורביטו16/10/2008לגבי שאלתך- דמם שמקורו מהרחם מטמא. בצילום רחם יתכן דמם שמקורו בצואר הרחם או מהרחם.
הדרך לוודא את המקור- הינה ע"י בדיקה גינקולוגית והסתכלות על צואר הרחם.
ולצורך הענין- עליך להגיע לבדיקת רופא נשים מטפל.
אגב- במידה והדמם חזק\ מופיעים כאבים או חום- יש לפנות למיון.
לידיעתך לידיעת כלל ההפונות לפורום.
הפורום מיועד לכלל הציבור ואינו דרך לתקשר עם דר' טוגנדרייך באופן אישי.
מטרת הפורום הינה לענות על שאלות כלליות וספציפיות לגבי מטופלות אנונימיות- ולא בא להחליף טיפול פרטני של דר' טוגנדרייך או רופא אחר.
במידה וברצונך לתקשר ספציפית עם דר' טוגנדרייך- אנא צרי קשר בטלפון המיועד לכך ושגם מופיע בפורום!
מרפאת דר' טוגנדרייך: רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום
סיגל16/10/2008תודה על התייחסותך. אך קיים קושי לקבוע תור לגניקולוג וזה לוקח זמן (בעיקר בתקופה זו של החגים)ובנוסף האם לאחר מס' ימים הגניקולוג יוכל לקבוע מהו מקור הדם?לכן פניתי לד"ר טוגנרייך שביצע את הבדיקה.זוהי בעיה עבורי. בנוסף, רציתי לדעת כמה ימים יכול להמשך הדימום ?(מהי התגובה הנורמלית?) תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום
סיגל16/10/2008תודה על התייחסותך. אך קיים קושי לקבוע תור לגניקולוג וזה לוקח זמן (בעיקר בתקופה זו של החגים)ובנוסף האם לאחר מס' ימים הגניקולוג יוכל לקבוע מהו מקור הדם?לכן פניתי לד"ר טוגנרייך שביצע את הבדיקה.זוהי בעיה עבורי. בנוסף, רציתי לדעת כמה ימים יכול להמשך הדימום ?(מהי התגובה הנורמלית?) תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדמם
פרופ' ראול אורביטו17/10/2008דמם אמור לחלוף תוך מס' ימים, לפחות בכמות ולשנות צבע מבהיר לכהה.
כל תופעה של דמם אדום ומתגבר (כמו-וסת ויותר)- דורש פניה למיון
כמו-כן, כל בעיה נלווית- חום, כאבים חריגים- דורשת פניה לבדיקה (מיון)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
