קצת מודאגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת מודאגת
    מיכל
    22/10/2008

    שלום,אני מטופלת בIVF ועשיתי בדיקת אולטרסאונד ביום 4 לווסת,לפני תחילת טיפול איקקלומין.נאמר לי שנמצא אצלי ציסטה 50*39 צלול ורירית 4 ס"מ. הרופא אמר שאני אטול גלולות נגד הריון שבועיים ויבוא לבדיקה שוב אח"כ. רציתי לשאול האם זה לא מסוכן? האם זה יעבור לבד או שחלילה אצטרך התערבות כירוגית? ומקווה שלא יפריע לי לפיריון כי אני ממש וצה כבר להיכנס להריון. תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול IVF

    פרופ' ראול אורביטו
    23/10/2008

    לשאלתך בקצרה- טיפול בגלולות מקובל להחיש את ספיגת הציסטה. המתנה מקובלת- אך היעלמות הציסטה עלולה להיות איטית יותר. במידה והציסטה לא נעלמת- ניתן לשאוב אותה- כפי ששואבים זקיקים ב- IVF .
    ה"מצב" ידוע ובד"כ לא מסוכן. כמובן שעליך לשים לב- בהתפתחות כאבים, הקאות או כל שינוי במצבך- יש לפנות לבדיקה- כיוון שבכל מצב של ציסטה יש חשש להתפתחות תסביב- (לכן גם עליך להימנע מפעילות גופנית)
    הציסטה בד"כ חולפת וללא השפעות על פוריות
    אגב, אם הרירית 4 ס"מ ולא מ"מ, כדאי גם לבצע בדיקה לשלילת הריון!!!

    לידיעתך, הפורום הנוכחי עוסק בצילומי רחם וצינטורי חצוצרות ופניתך היתה אמורה להיות מופנית
    לפורום המתאים (הפריה חוץ-גופית)

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו