פענוח צילום רחם ושאלת המשך טיפול.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח צילום רחם ושאלת המשך טיפול.
    מיטל
    11/11/2008

    שלום לדר' טוגנדריך, עשיתי היום צילום רחם וזה מה שנכתב: רחם בגודל ומבנה תקינים. מימין מעבר ופיזור של חומר ניגודי לחלל הצפק תקינים. הידרוסלפינקס משמאל ללא מעבר של חומר ניגודי לחלל הצפק. הרופא שעשה לי את הבדיקה אמר לי שזה אומר ששתי החצוצרות של חולות ושאצטרך לעבור טיפול ivf. השאלה היא: האם הוא צודק לפי מה שהוא אמר כאן (וזה רופא שתמיד מגזים ומפחיד בתשובות שלו) ואם כן האם יש דרך לפתוח חצוצרה חסומה? רציתי לציין שלפני כחצי שנה היה לי הריון מחוץ לרחם ונתנו לי 2 זריקות בכדי לפתור את הבעיה. אני חושבת שהרופא גם אמר שחצוצרה אחת הייתה סתומה גם ככה עוד לפני ההריון ושלא היה סיכוי ועכשיו החצוצרה היותר טובה חולה. אשמח לעצתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידרוסלפינגס

    פרופ' ראול אורביטו
    11/11/2008

    למעשה- הידרוסלפינגס מעיד על חסימה רחיקנית של החצוצרה.
    קיים סיכוי לא מבוטל להריון בנוכחות הידרוסלפינגס חד צדדי (בנוכחות חצוצרה נגדית תקינה)- אם כי פחות בהשוואה למצב ללא הידרוסלפינגס
    טיפול ישירות ב- IVF אפשרי, אם כי רצוי לדיין את הנושא עם רופאך המטפל - כיוון שאם גילך מתאים ואין בעיות נוספות- יתכן שכדאי לעבור מספר מחזורי זריקות והזרעות לפני מעבר ל- IVF.
    לגבי טיפול בהידרוסלפינגס לפני IVF- מקובל בעולם (הטיפול הוא כירורגי ולא בצינטור).
    בארץ- מקובל לבצע מספר מחזורי IVF (2-3) לפני הפניה לניתוח לכריתת חצוצרה עם הידרוסלפינגס
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו