שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אור
    24/01/2009

    עשיתי צילום רחם 3 שנים לאחר קיסרי ואמרו לי שיש הדבקויות בשתי החצוצרות ובאחת חלקי. לאחר שנתיים טיפולים ללא הצלחה עשיתי היסטרוסקופיה אבחנתית ושם הרחם נראה טוב ללא כל ממצא חריג והרופא אמר שהוא מופתע שנאמר לי שיש הידבקויות כי הוא ראה שהנוזל זורם יפה פנימה ולא חוזר..מה שהיה אמור להיות אם היתה חסימה. אני בת 37 ורוצה הריון נוסף הראשון היה טבעי ובקלות. מבקשת לדעת אם הבדיקה של ההיסטרוסקפיה שוללת את החסימה או לפחות נותנת סיכוי יותר טוב להריון ספונטאני. ואם היית מליץ לי על בדיקה נוספת כדי להיות קצת יותר בטוחה לגבי הסיכויים שלי להיכנס להרון טבעי? עשיתי 4 הפריות ולא הצליח מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היסטרוסקופיה

    פרופ' ראול אורביטו
    24/01/2009

    היסטרוסקופיה יכולה להעיד על פנים הרחם ובאופן מאוד, מאוד עקיף על החצוצרות. אם את מעונינת לבחון אם אכן החצוצרות פתוחות, אזי יש מקום לצילום רחם..
    מאידך, עצם העובדה שכבר הגעת ל-IVF וגם עברת 4 מחזורי טיפול, נראה שיש מקום להמשיך. ההסתייגות היחידה היא נוכחות של הידרוסלפינגס (שיכול להיות מאובחן גם באולטרסאונד, שאם קיים, יש מקום קודם לטפל בו ואז להמשיך ל- IVF
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו