מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםטל27/01/2009
שלום, רציתי לשאול לגבי צילום רחם. יש לי וסטיבוליטיס ואני אמרח עזרעקאין לפני הצילום. וגם רחם אחורית. בנוסף אני צרה, רגישה והומלץ בעבר לנתח אותי להסרת היימן נוקשה . אני עוברת הזרעות בלי כל קושי וכל הבדיקות הגניקולוגיות ומעקב זקיקים - הכל כמובן עם המון עזרעקאין. 1. האם לפני ביצוע הצילום (אצל ד"ר טוגנדרייך) לאור המבנה שלי , אפשר יהיה לקבוע אם צריך להיעזר בבלון? או שספונטני ברגע האמת זה מאוחר? 2. האם אוכל לבקש שלא להשתמש בתופסן? 3. האם ייתכן כי לא ניתן לבצע את הבדיקה בקלות לאור המבנה שלי? תודה! אני אמורה לעבור צילום רחם ביום ה-9 למחזור. שזה בערך 4-6 ימים לפני ההזרעה. 1. האם הזקיק המוביל נפגע מהיוד??? 2. האם מומלץ לבצע הזרעה שבוע או פחות לאחר הצילום? 3. במידה ויש דימום בימים שאחרי, אוכל לבצע מעקב זקיקים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו27/01/2009במידה ואת עוברת הזרעות בלי בעיה, קרוב לודאי שלא תהיה בעיה בצילום- אעבירי את כל בקשותיך לדר' טוגנדריך לפני הבדיקה
הצילום אמור להתבצע לפני התעברות\ביוץ- מבלי שקיימת יחסים עד אז. הזרעה אחרי צילום, למעשה אין מניעה, במידה ואין כאבים\ דימום לאחר צילום
אין מניעה מסונר זקיקים בנוכחות דימום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום לאחר צילום
טל27/01/2009שלום, תודה על המענה המהיר. ההזרעה תתבצע לפחות 4 ימים אחרי הצילום . האם יש מצב שעדיין יהיו דימומים מהצילום וההזרעה תתבטל? לגבי הבקשות מד"ר טוגנדרייך (בעיקר לגבי הבלון) - אפשרי בדקות שלפני הבדיקה או ליצור קשר מראש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום לאחר צילום
ד``ר דניאל טוגנדרייך27/01/2009בד"כ הדימום קל ונמשך שעות ספורות
בדיקה עם בלון מתבצעת לפי הצורך
הבלון זמין מיידית אם מתעורר הצורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
