הידרוסלפינגס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הידרוסלפינגס
    ליאת
    03/03/2009

    שלום רופאים יקרים. עברתי IVF אחד. ההריון נקלט, אך נפל בשבוע השני. באחת החצוצרות יש הידרוסלפינגס. חצוצרה שנייה נכרתה. ובנוסף עברתי 2 ניתוחים לפרוסקופיים (שאיבת ציסטות) וגם ניתוח שכלל פתיחת בטן. בנוסף אציין שיש הידבקויות רבות בבטן. שאלותיי הן: האם לדעתכם, יש סיכוי להיקלטות הריון למרות ההידרוסלפינגס, בהתחשב בכך שכן נקלט אצלי הריון לאחר IVF. האם העובדה שכן נקלט הריון בעבר אינה איזשהו סימן חיובי? והאם יכול להיות שההריון לא החזיק מעמד בגלל ההידרוסלפינגס? אציין כי הרופא המטפל בי רוצה שאעבור רק עוד שאיבה והחזרה אחת. ובמידה ולא יהייה הריון אזי הוא ירצה שאעבור ניתוח נוסף. מודה לכם על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הידרוסלפינגס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידרוסלפינגס

    פרופ' ראול אורביטו
    04/03/2009

    הסיכוי להריון בנוכחות הידרוסלפינגס נמוך בהשוואה למצב ללא.
    הטיפול הינו אכן כריתה
    בארץ נהוג לבצע מספר טיפולי IVF לפני הפנייה לכריתה- כי גם לכריתה (ניתוח) יתכנו סיבוכים.
    לאור "סיפורך" והניתוחים הרבים שעברת בעבר, נראה לי מוצדק להיצמד להמלצת רופאך המטפל ולבצע עוד 1 או יותר נסיונות IVF לפני הפניה לכריתת ההידרוסלפינגס
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו