שאלה חשובה על תוצאות צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה על תוצאות צילום רחם
    מאיה
    31/03/2009

    רחם: פגם מילוי בגוף הרחם משמאל.
    חצוצרה ימנית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים.
    חצוצרה שמאלית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים.
    אין סימנים לאי ספיקת צואר הרחם.

    להבנתי ה"פגם" מדבר על מעין צלקת ברחם.
    עברתי גרידה לפני 9 חודשים בשבוע 8 לאחר שלא התפתח דופק. האם יתכן שתהליך זה יצר את הצלקת? מאז לא היה הריון, למרות שכל הנסיונות היו עם השבחת זרע, בדיוק כפי שנכנסתי להריון בתחילה.
    האם יתכן כי הפגם המדובר הוא הסיבה לאי הכניסה להריון בכל החודשים הללו?
    האם מומלץ לעשות בדיקת היסטרוסקופיה במצב זה?
    מה האפשרוית המומלצות להמשך?
    אפנה, כמובן, גם לרופא שמטפל בי, אבל חשובה לי דעתכם.
    רוב תודות!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגם מילוי

    פרופ' ראול אורביטו
    31/03/2009

    פגם מילוי יכול להעיד על מימצא תוך ריחמי- כמו פוליפ\ שרירן וכו'
    כמובן שדרושה קורלציה של סונר
    אם קיים מימצא אמיתי- יכול להשפיע על הסיכוי לכניסה להריון
    הבדיקה הדפיניטיבית- הינה אכן היסטרוסקופיה- שגם מאבחנת ויכולה גם לטפל
    אנא פני לרופא מטפל להמשך בירור\ טיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו