מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות צילום רחםאביבית01/04/2009
שלום רב,
בבדיקת רחם שבוצעה התוצאות הן: חצוצרה שמאלית חסומה . מבנה רחם תקין מעבר ופיזור הומגוני בחלל הרחם חצוצרה ימנית תקינה.
מה הכוונה?
בעברי שני הריונות חוץ רחמיים בחצוצרה השמאלית עם הדרוסלפינקס בחצוצרה השמאלית.
האם כדאי לנסות שוב להקלט להריון למרות שיש בעיה בחצוצרה.
בבדיקת בבדיקת US האחרונה לא נצפה הידרוסלפינקס בחצוצרה השמאלית האם ההדרוסלפינקס יכול להעלם?
הרופא שלי אמר שכנראה הנוזל התנקז אך החצוצרה דבוקה.
האם יש מצב להדבקויות?
האם ניתן לזהות הדבקויות באגן ובחצוצרה בצילום רחם והאם צילום רחם יכול להפריד את ההדבקויות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה
פרופ' ראול אורביטו01/04/2009ההידרוסלפינגס וההריונות החוץ ריחמיים משמאל מעידים על חצוצרה עם תיפקוד לקוי.
יכולה לנסות להרות רגיל, סיכוייך להיקלט נמוכים ממצב תקין (אך קיימים)- וצריך לזכור שקיים סיכוי גבוה להריון חוץ ריחמי.
העדר הידרוסלפינגס מעיד על כך שכרגע אין נוזל בחצוצרה- יתכן שהתנקז\ נספג, יתכן גם שיחזור!!
יתכנו הדבקויות- צילום רחם יכול רק לרמז עליהן, ולא יכול להפריד אותם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילו רחם המשך....
אביבית01/04/2009ד"ר יקר תודה על תשובתך המהירה.
האם כדאי לנסות טבעי שוב ולבצע מעקב בטא במידה ויש קליטה של הריון או שעדיף לבצע לפרוסקופיה לבדוק את מצב ההדבקויות במידה ויש?
בעברי שני ניתוחים אחד בפתיחת בטן להוצאת מיומה והשניה קיסרי שבעקבות ניתוח זה החצוצרה כנראה נפגעה.
מה לדעתך כדי לעשות במצבי?
אני ממש רוצה הריון נוסף היות ואני כבר בת 37* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
פרופ' ראול אורביטו02/04/2009בשלב זה לא חושב שהייתי ממליץ על ניתוח, אלא לנסות- טבעי ואח"כ השראת ביוץ
אולם- הנכון ביותר זה להיוועץ עם רופא הנשים שמכיר אותך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



