צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם
    זהבה
    02/05/2009

    שלום רב

    לפני 5 חודשים נאלצתי לבצע גרידה בשבוע 14 בגלל בעיה בעובר, זה נעשה בבית חולים,
    לאחר יומיים החום עלה חזרתי לבית החולים נשארו שאריות, נתנו לי אנטיביוטיקה לוריד,וביצעו היסטרוסקופיה להוצאת השאריות, וחודש נוסף נתנו לי הורמונים כדי שלא יהיו הידבקיות ברחם.
    מאז התהליך שעברתי המחזור תקין אבל 3 ימים סביב הביוץ יש לי כאבים האם זה סביר? לפני כן לא היה, רציתי לדעת האם עלי לעשות צילום רחם? אני חוששת מאוד מאוד מזיהום נוסף.
    האם בשיטת הצילום של ד''ר דניאל טוגנדרייך הסיכון לזיהום פחות?
    אני בת 35 בלי ילדים והזמן דוחק.

    מחכה לתשובתך בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    פרופ' ראול אורביטו
    02/05/2009

    כאבים סביב ביוץ הינם מימצא יחסית שכיח, אולם כדי לשלול בעיה, רצוי לפנות לרופא מטפל בזמן הכאב, לצורך בדיקה + אולטרסאונד.
    לגבי צורך בצילום רחם- לאור ההיסטוריה הרפואית שלך, זוהי בדיקה מתבקשת. אולם התיזמון נתון לשיקול רופאך המטפל- ותלוי במשך אי הפוריות והטיפול שעברת.
    הסיכוי לזיהום נוסף בעקבות צילום- קטן. הייתי ממליץ לך ליטול אנטיביוטיקה מניעתית סביב הצילום- בהתאם להנחית הרופא שיבצע (במידה שתזדקקי לצילום)
    בהצלחה
    ן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו