בדיקות אחרי גרידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות אחרי גרידה
    דנה
    08/05/2009

    לפני כחודש עברתי גרידה בשבוע 9 עקב הפלה נדחיית (שק הריון ללא קוטב עוברי, הריון ראשון) וקיבלתי את המחזור אחרי 26 ימים מהגריידה ואני אמורה לבייץ בעוד כשבוע ורוצה לדעת כמה דברים:
    1. האם ניתן לנסות שוב להכנס להריון אחרי מחזור אחד מהגרידה או שזה מעלה את הסיכוי התפתחות לא תקינה של העובר?
    2. קראתי בהרבה מקומות באינטרנט שצריך לעשות בדיקת בטא כדי לוודא שהבטא התאפסה וכן אולטראסאונד לוודא שאין שאריות הריון וכו' אך הרופא שלי אומר שאין צורך ואני מאוד לחוצה מכך...
    האם אכן אין צורך?
    3. עברתי השבוע צילום רחם כי היה חשד במהלך הגרידה למחיצה ובפענוח כתוב שהרחם תקין, האם יש צורך בבדיקה אחרת נוספת או שצילום רחם מספיק כדי לשלול בוודאות את קיום המחיצה?
    אם היו שאריות מההריון או משהו לא תקין בעקבות הגרידה היו רואים את זה בצילום?
    אני לחוצה מלהכנס שוב להריון בלי לדעת שהכל תקין אחרי הגרידה, האם ללכת לרופא אחר להיבדק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות אחרי גרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת

    פרופ' ראול אורביטו
    08/05/2009

    מדווח על עליה בשיעור הפלות אם נכנסים להריון במחזור העוקב לגרידה (אולם יש גם לא מעט הריונ ות תקינים)
    מומלץ\מקובל להיבדק לאחר גרידה (לאחר קבלת וסת ראשונה), לבדוק שהכל בסדר ואין שארית
    מחיצה היו אמורים לראות בצילום- אם כי בדיקת ה- GOLD STANDARD הינה היסטרוסקופיה.
    קיימת בדיקת לא פולשנית, שגם מהימנה והיא אולטרסאונד תלת מימד
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו