צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם
    נינה
    24/05/2009

    ד"ר שלום

    עברתי היום צילום רחם התוצאות כפי שכתובות בדף:

    "הודגמו רחם וחצוצרות במבנה תקין.מעבר חופשי של חומר ניגוד דרך חצוצרה שמאלית, מעבר איטי ומינימלי דרך החצוצרה הימנית.פיזור חומר הניגוד בחלל הפריטונאום, ברובו דרך החצוצרה השמאלית."

    שאלתי היא, אם יש מעבר מינימלי, למה לא ניסו לפתוח ואם לא ניסו, מה זה אומר?
    יש לי אנדומטריומה בשמאלית ואני בטיפולי הזרעה. כלומר, לפי תחושתי אני " חסומה" משני הצדדים.
    האם תחושתי נכונה?
    מהו הפריטונאום?
    הייתי אצל הרופא המטפל והוא ממליץ טיפול בגונל F ל 3 חודשים ואם לא נקלט הסרת האנדומטריומה ו IVF.
    האם זה המסלול הרצוי? לא עדיף פשוט לנסות "לפתוח" את החצוצרה? האם מעבר מינימלי הוא חסימה?

    מה אתה ממליץ לי לעשות?

    תודה רבה

    נינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא פתחו?

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    25/05/2009

    קיימת שיטה של "הזרקה סלקטיבית" לפתח החצוצרה - שיטה המאפשרת לקבוע אם יש מעבר בחצוצרה במקרים בהם השיטה הנפוצה כשלה. לא כל מתקן לביצוע צילומי רחם מצוייד באביזרים הדרושים וביצוע "צילום סלקטיבי" ולכן מקובל שאם יש צורך לאחר צילום רחם "רגיל" מפנים את הנבדקת ל "צנתור חצוצרות" פרוצדורה המאפשרת הזרקה סלקטיבית של חומר הניגוד לכל חצוצרה בנפרד.
    בכל מקרה לפי תאורך יש לך מעבר תקין באחת החצוצרות וזה עשוי להספיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו