אחרי צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי צילום רחם
    רוני
    02/06/2009

    שאלה ראשונה,אניי יומיים אחרי צילום רחם, יש לציין כי הבדיקה לא כאבה בכלל, לא נעים אך בהחלט לא נורא ולפי סיפורי הזוועה של חברותי עדיף היה לא להקשיב, העניין שכשעתיים אחרי הבדיקה התחילו לי כאבי בטן וחולשה כללית עם אופטלגין עדיין בגדר הסביר ולא מתתרגשת יותר מדי, היום אני חשה הקלה גדולה, אך עדיין יש חוסר נוחות כאב באגן ובגב נפיחות בבטן וחולשה כללית, שאלתי האם אלו כאבים סבירים והאם זה הגיוני שיכאב אחרי הבדיקה ואם כן כמה זמן זה עלול להימשך? והאם יש צורך לגשת להיבדק?
    שאלה שניה, הרופא המטפל המליץ לקיים יחסי מין כרגיל בימי הביוץ לאחר הבדיקה מהסיבה שיש סיכויים טובים להיקלט, שאלתי האם הצילום הקרינה והיוד לא פוגעים בצורה כל שהיא בביציות עם דגש יותר על הקרינה? והאם כדי לשאוף לקליטה בהריון בחודש זה או עדיף להמתין לחודש לאחריו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום

    פרופ' ראול אורביטו
    02/06/2009

    כאבים אחרי צילום יכולים להימשך מס ימים, בד"כ דמויי וסת\ תפיחות בבטן תחתונה. אם לא משתפר\ מחמיר או מתלווה לזה חום, או שעדין נזקקת למשכחי כאב- יש לפנות לבדיקה בהקדם
    אין מניעה לקיים יחסים לאחר הצילום- הביצית יחסית עמידה- ואם תיפגע- בד"כ גם לא תופרה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו