צילום רחם, דימום קל וכאבים בבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם, דימום קל וכאבים בבטן
    דנה
    19/06/2009

    שלום רב,
    בת 30, לא היו הריונות.
    אני 8 ימים לאחר צילום רחם (לקראת הזרעות, בעקבות בעיה בזרע של בן זוגי).
    4 ימים לאחר הצילום היה דימום קל (דם טרי ואדום מאוד).
    מאז הצילום, הבטן התחתונה שלי נפוחה (ממש חודש חמישי), כואבת ורגישה, וזה פשוט לא עובר, עד כדי כך שאני משתגעת!!!
    הייתי אצל גניקולוג שלאחר אולטרסאונד ובדיקה וגינלית (תנועה של צוואר הרחם ללא כאב), קבע שלא מדובר בדלקת. לא נבדקו מדדים של דלקת, אך בוצע בדיקת דם. הערכים של lymphocytes היו 3.5 (כשהמקסימום הוא 3) ו - neutrophils היו 6.1 (כשהמקסימום התקין הוא 6).

    מה המשמעות של בדיקות הדם?
    האם נדרשות בדיקות גניקולוגיות נוספות ע"מ לשלול זיהום או דלקת?
    מה לעשות???
    אנא עיזרו לי, זה מציק וכואב ואני מודאגת מחרדה מהאפשרות שנגרם לי נזק.
    תודה מראש!
    דנה

    פרט נוסף שאולי רלוונטי - עברתי לפני שנה קוניזציה בעקבות CIN 2-3. מאז, הפאפ יצאו תקינות.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב

    פרופ' ראול אורביטו
    19/06/2009

    עקב המשכות הכאב, עליך לפנות בהקדם לבדיקה חוזרת ולנהוג עפ"י הנחיות הרופא הבודק
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו