מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים עזים לאחר צילום רחםמורן29/07/2009
שלום וברכה!
היום עברתי צילום רחם ושכחתי לקחת משככי כאבים.
הצילום עבר בקלות יחסית ולא כאב.
לאחר הצילום התחלתי להרגיש כאבי מחזור קלים, אך, לאחר כשעה החלו כאבים עזים בבטן התחתונה, דימומים, בחילות, וחוסר יכולת לתפקד שעברו רק לאחר נטילת 2 אקמול.
עכשיו, אני מתחילה להרגיש שוב כאבים מכיון שהשפעת האקמול עומדת לפוג. האם זה נורמלי? האם יש צורך לפנות לרופא?
הבדיקה , עפ"י הבנתי, יצאה ב"ה תקינה.
תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו29/07/2009רצוי לפנות בהקדם לבדיקה לרופא מטפל\מוקד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. בהמשך לשאלתי...
מורן29/07/2009פניתי טלפונית לרופא הנשים שלי והוא אמר שתופעה זו של כאבים לאחר צילום שכיחה מאוד ויכולה להופיע עד יומיים לאחר הצילום. במידה והכאבים מתחזקים, לפנות למיון..
שאלתי היא- אני חשה מעט הקלה בכאבים, אך עדיין כל הבטן תפוסה ואיני יכולה לתפקד כרגיל.
איך אדע האם יש צורך לפנות למיון או שאלו הכאבים השגרתיים?
,
ועוד, האם ייתכן שהכאבים נובעים מזיהום? האם יכולים להיות כעת סיבוכים? אני מאוד חוששת..
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
פרופ' ראול אורביטו30/07/2009הכאב אמור להשתפר עם הזמן
אם מחמיר, מופיע חום, דימום או כל תופעה כללית אחרת- יש לשוב לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. בהמשך לשאלתי...
מורן29/07/2009פניתי טלפונית לרופא הנשים שלי והוא אמר שתופעה זו של כאבים לאחר צילום שכיחה מאוד ויכולה להופיע עד יומיים לאחר הצילום. במידה והכאבים מתחזקים, לפנות למיון..
שאלתי היא- אני חשה מעט הקלה בכאבים, אך עדיין כל הבטן תפוסה ואיני יכולה לתפקד כרגיל.
איך אדע האם יש צורך לפנות למיון או שאלו הכאבים השגרתיים?
,
ועוד, האם ייתכן שהכאבים נובעים מזיהום? האם יכולים להיות כעת סיבוכים? אני מאוד חוששת..
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



