מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הכנה לצילום רחםעדי06/08/2009
בקרוב מאוד עליי לעבור צילום רחם. רציתי לשאול:
* האם כדאי לקחת כדור הרגעה לפני כן?
* האם בנוסף (או במקום) כדאי שעה לפני כן ליטול כדור/נר לשיכוך כאבים?
אם כן, איזה מומלץ? - 2 כדורי אקמול/אופטלגין/טיפות/ נר (נקסין/אינומד)?
* האם מומלץ לקנות צנתר עדין עם בלון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להמנע מיחסי מין בין הווסת לבדיקה
ד``ר דניאל טוגנדרייך06/08/2009להמנע מיחסי מין בין הווסת לבדיקה זו ההכנה היחידה ההכרחית.
משכחי כאבים אין צורך לקחת מלכתחילה. ניתן לשים בתיק למקרה
שיתעורר צורך.
לשמחתי אין צורך לרכוש אביזרים כלשהם (היה נכון עד לפני כ 5 שנים). כל הצנתרים והקטטרים הנחוצים נמצאים במקום הביצוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
הלחוצה10/08/2009שלום לחוצה
אני עברתי צילום רחם לפני כחצי שנה . הגעתי למרפאה בקרית גת מאוד מאוד לחוצה (אפילו בכיתי על המיטה כמו תינוקת).הרופאה היתה מקסימה והרגיעה אותי.
הצילום לא כואב בכלל, מרגישים פה ושם כאבים קלים כמו של מחזור וזה הכל וכשקמים כבר לא מרגישים שום דבר.
אם היו אומרים לי לעבור את הבדיקה שוב לא הייתי נלחצת כמו אז.
דרך אגב, לקחתי שעה לפני הצילום כדור אדווין וחצי שעה לפני כדור אופטלגין = נגד כאבים.
בהצלחה לכולן,,,,,, ובשורות טובות.
נ.ב - אם מגיעים רגועים הכל קל יותר.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)