צילום רחם- השד לא נורא כ"כ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם- השד לא נורא כ"כ...
    גלית
    08/08/2009

    רציתי לשתף את כל מי שצריכה לעבור צילום רחם בחוויה מרגיעה לגמרי..גם אני עברתי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך. מזה כמה חודשים חששתי מהרגע ה"נורא" שיבוא ואאלץ לבצע את הצילום הזה שכ"כ הרבה חוששים ממנו. קראתי הרבה בפורומים על דר טוגנדרייך ועל שיטת הבלון/צנתר .
    עברתי את הבדיקה להפתעתי ממש ללא כאבים , מיחושים קלים ביותר, לחץ בבטן התחתונה כמו בעת מחזור קל, וכל הסיפור עובר עוד לפני שהתחיל. נעים זה לא, אבל ממש ממש לא נורא.
    אם היתי יודעת שבזה יסתכם כל הסיפור לא היתי חושבת שזו מקוטלגת בתור בדיקה כואבת. אני בכל אופן, לקחתי 5 מ"ג ואליום לפני וכדור נגד כאבים והצטידתי גם בבעלי בתור מלווה.. דר טוגנדרייך הסביר כל שלב, והיה עדין ומרגיע. יודעת שהכאב משתנה מאחת לשניה ולבטח תלוי גם במבנה , אבל אין לי ספק שהרופא אומן בתחומו. . גם הרנטגנולוג בבי"ח אמר שבשלב שאצל רופאים אחרים בנות מתלוננות שכואב להן אצל הרופא הזה זה עובר חלק.
    לעשות ה כ ל להגיע אליו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום

    פרופ' ראול אורביטו
    11/08/2009

    תודה על שיתוף המשתתפות בפורום בתחושותיך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו