מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנדומטריוזיס?רונית12/08/2009
שלום רב,
מנסה להרות מעל שנה ללא הצלחה..
שמעתי על תסמונת אנדומטריוזיס ולפי כל הסימנים-אני חושבת שאני סובלת ממנה...
יש לי כאבים נוראיים לפני קבלת מחזור, יש לי ציסטות בשחלות ובצילום רחם מצאו פגם מילוי בפונדוס ליד החצוצרה הימנית ואין מעבר לחצוצרה הימנית-הרופא אמר שאלה הידבקויות ..ואין סיבה הגיונית לכך. הומלץ לי לפרוסקופיה, אני עתידה לעשות זאת חודש הבא.
רציתי לשאול-איך מאבחנים אנדומטריוזיס?
האם לפרוסקופיה תפתור את הבעיה?
יתכן כי יש לי את הסימנים הללו , אך אין לי את התסמונת עצמה?
האם יש מצב שלא ניתן להכנס להריון עם התסמונת הזאת?אשמח לתשובה כי אני ממש לחוצה מיזה!!
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדומטריוזיס
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009ניתן לחשוד באנדומטריוזיס לפי תסמינים (כאבי ווסת כאבים ביחסי מין). ניתן לאשש האבחנה ע"י בדיקות הדמייה (אולטראסאונד ו MRI ). גם רמות בדם של סמן בשם CA125 יכולות לחזק החשד.
לפרוסקופיה יכולה לתת אבחנה סופית של אנדומטריוזיס. בזמן הלפרוסקופיה ניתן אף לטפל כירוגית ולכרות או לצרוב נגעים אנדומטריוטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
רונית13/08/2009אני אמורה לעבור לפרוסקופיה בחודש הבא
יכול להיות שלאחר מכן(אחרי שיפתחו את הסתימה בחצוצרה ויעשו כל מה שצריך) אצליח להכנס להריון טבעי אפילו אם יש לי אנדו או שמי שיש לה אנדו חייבת לעבור להפריות?
ושאלה נוספת-אם אני רוצה לעבור אצלך את הלפרוסקופיה-איך אני עושה זאת?אתה עובד עם קופ"ח מכבי ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקופיה
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009עלייך להתיעץ עם רופא הנשים המטפל ולבחור מנתח מומחה בתחום (ויש כאלו).
אם לאחר הלפרוסקופיה החצוצרות יראו תקינות ואם אין בעיות נוספות (ביוץ,זרע)
כדאי לנסות להתעבר ללא IVF .
בסופו של הליך כל הנשים שלא מתעברות ספונטנית או בטיפולי השראת ביוץ+הזרעה
מופנות ל IVF .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז...
רונית13/08/2009אתה ממליץ לעבור את הלפרוסקופיה בחודש הבא כמו שתכננתי ללא בירור האם אני סובלת מאנדומטריוזיס לפני כן?
ז"א-לעבור את הלפרוסקופיה ולקוות שהבעיה תיפתר ואז לנסות להרות?
כי לאחרונה שמעתי על התסמונת הזו ואני חוששת שמא יש לי אותה(לפעמים עודף מידע בהחלט לא תורם...)
השאלה אם יגלו שאני סובלת ממנה-הטיפול יהיה שונה?כי הבנתי שאין טיפול לאנדו
תודה שוב על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחון
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/08/2009ראוי שאבחון מחלה/תסמונת וההחלטות הטיפוליות יעשו במרפאת הרופא המטפל בך ולא בפורום כזה או אחר.
נראה שאת המידע שניתן לספק בפורום זה מיצינו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



