צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם
    מימי
    15/08/2009

    מלפני כ- 7 חודשים עברתי פעם ראשונה אולטרסאונד ויגנלי למרות שאני בתולה היה קצת דימום וכאבים, אני מניחה שעכשיו אני כבר לא בתולה, אבל עדיין לא מקיימת יחסי מין. מלפני כ- 3 חודשים התחלתי תהליך של הזרעה מתורם ועברתי כבר כמה פעמים מעקב זקיקים וזה עדיין מאוד כואב לי וגם בהזרעה היחידה שעברתי שלא הצליחה כאב לי מאוד בהרחבה של צוואר הרחם.
    שאלתי היא: יתכן מאוד שאצטרך לבצע צילום רחם בעקבות ציסטות בשחלה שיש לי כבר הרבה זמן וגם בעקבות ניתוח אפנדציסט שעברתי מלפני הרבה שנים בילדות.
    האם עושים צילום רחם למי שלא מקיימת יחסי מין ? אני מאוד פוחדת מהכאבים , עדיין סובלת מכאבים בבדיקות הזקיקים למרות שכבר עברתי כ- 6 פעמים .
    האם ניתן לעשות את צילום הרחם בהרדמה כלשהיא ?
    האם יש בדיקה אחרת שניתן לעשות ללא כאבים ?
    ועוד דבר: הבנתי שמזריקים דיו ואני לא יודעת האם אני אלרגית , אז מה עושים במקרה כזה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום

    פרופ' ראול אורביטו
    16/08/2009

    במידה ונבדקת\ עברת הזרעה- לא אמורה להיות בעיה עם צילום
    אין צילום בהרדמה- ניתן לקחת כדור נגד כאבים לפני (נקסין\ אדקס וכו')
    אם טופלת בפצעים\חתכים ביוד - כנראה שלא רגישה
    אם לא ידועה רגישות- צייני זאת למבצע והוא יתיחס בהתאם
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו