מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם-שתי חצוצרות חסומותורד02/09/2009
אתמול ביצעתי צילום רחם לאחר כמעט שנה של נסיונות להרות (לפני הזרעות או טיפולים אחרים). את הבדיקה עשיתי באסף הרופא אצל פרופ' רון-אל (שאמור להיות עילוי), אך היחס שקיבלתי ממנו היה מכפיר, מבזה, מעליב עד כי כמעט בכיתי טרם התחילה הבדיקה. הוא היה תקיף ומגעיל אליי. להערכתי, הוא היה עצבני על ההתנהלות בבית החולים (שכן הוא נאלץ להמתין לרופא הרנטגן שיגיע), אך הוציא את עצביו עליי!!! הוא לא הסביר לי לרגע מה הוא עושה.
הבדיקה הייתה קצרה יחסית (3-4 דקות) ובסופה הוא קבע כי שתי החצוצרות שלי חסומות. (מיותר, לציין שהוא "בישר" לי זאת באדישות גמורה). חזרתי לרופא הפרטי שלי שאמר כי תוצאה כזו נשמעת לו חריגה מאוד (לאור העבר "הנקי" שלי). בנוסף, הוא אמר כי הוא היה מצפה מרון אל לבצע בדיקה נוספת אחרי 30 דקות על מנת לראות את הפיזור של היוד באגן (מה שרון-אל כמובן, לא טרח להציע). בכל מקרה,
שאלתי היא- האם יש טעם לערוך צילום רחם נוסף ? ואם כן תוך כמה זמן ?
האם היו מקרים בהם נתקבלו תשובות שונות בשתי בדיקות שונות ?
האם יתכן כי החסימה נפתחה הודות לבדיקה זו ?
אשמח לכל תגובה בנושא...אני מנסה להתעודד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009יש לברר אם החסימה קריבנית או רחיקנית
אם קריבנית, ניתן לבצע צילום נוסף מלווה בצינטור- עם ניסיון לפתוח את החסימה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסימה
ורד03/09/2009האם ניתן לדעת את מיקום החסימה על פי מידע לפיו "אין פיזור לחלל הרחם".
בנוסף, האם יש טעם בביצוע בדיקה חוזרת ויתכן כי הפיזור עשוי היה להתרחש כחצי שעה מאוחר יותר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסימה
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009אם צהחצוצרה הודגמה ואין פיזור- החסימה רחיקנית ולא ניתנת לטיפול בצנטור
לגבי פיזור בבדיקה מאוחרת- יתכן והיה נצפה
גשי עם הצילום לרופא מטפל- כדי שינחה אותך בהמשך טיפול\ בירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)