צילום רחם תוצאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם תוצאות
    לחוצה
    14/09/2009

    שלום רב
    ביצעתי אצל ד"ר דניאל טוגנרדייך צילום רחם (תודה רבה על היחס החם הסובלנות והעדינות)
    רציתי לדעת בתוצאות היה רשום כך " מימין סקטוסלפינגס ללא מעבר ללא פיזור"
    הבנתי שזה חסימה מצד ימין אבל האם ניתן לטפל בזה או לעבור ניתוח?
    אני ובעלי מנסים להרות כבר 3 שנים ללא הצלחה ואנחנו כבר בטיפול החמישי של הזרעה
    מה ניתן לעשות וכיצד ניתן לטפל הודה לכם מאוד על התשובה
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם תוצאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה מורכבת

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    14/09/2009

    תנאי להתעברות שלפחות חצוצרה אחת תקינה. לא ציינת זאת אבל כנראה שצד שמאל תואר כתקין.
    אם החצוצרה הימנית מודגמת כ"מכילה נוזל" גם בבדיקת אולטראסאונד המכוונת ספציפית לשאלה זו- הרי שיש מקום להתערבות כירוגית שכן חצוצרה מלאה נוזל יכולה להפריע להתעברות גם מהצד התקין. התערבות כירוגית יכולה להיות כריתה של החצוצרה או פתיחת הקצה החסום בתקווה לשיקומה. החלטה על הניתוח הנכון יכולה להתקבל בזמן הניתוח לפי המראה של החצוצרה והערכת המנתח לגבי סיכוי התפקוד שלה בעתיד.
    אם לא מדגימים את הסקטוסלפינגס באולטראסאונד - ניתן להניח שאינו מכיל נוזלים ובעצם "מולא" באופן מלאכותי בזמן צילום הרחם ע"י חומר הניגוד.(עדיין מדובר בחצוצרה "סתומה" ולא תקינה). במקרה כזה יש טעם לנסות ולטפל על סמך החצוצרה התקינה (השראת ביוץ מבוקרת והזרעה לתוך הרחם)- וללא התערבות כירוגית.- אם טיפול כזה לא יצלח יש לעבור ל IVF .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו