לפרסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפרסקופיה
    יפעת
    21/09/2009

    שלום,
    אני בת 37 ואת ילדי הראשון הריתי לפני כ-3 שנים לאחר 16 טיפולי IVF . כעת מנסה להרות בשנית (6 טיפולים עד כה). בהתייעצות עם אחד הפרופ' המומחים בתחום הפוריות ובדיקת התיק שלי הומלץ לי לעבור ניתוח לפרסקופי להוצאת החצוצרות בשל סקטוסלפינגס. בעברי ביצעתי 2 צילומי רחם בהם הועלה חשד לסקטוסלפינגס קל וכן ניתוח לפרסקופיה בנסיון לפתיחת החצוצרות שלא צלח. גם בדוח הניתוח מצוין "סקטוסלפינגס קל" ב-2 הצדדים. חשוב לציין כי באחד הטיפולים האחרונים התריע הרופא שביצע שאיבת ביציות שראה סקטוסלפינגס מימין אולם בבירור די מעמיק באולטרסאונד לא ראו דבר. האם יש מצב שלעיתים יש נוזלים ולעיתים אין? האם הסרת החצוצרות אינה פוגעת בכמות ואיכות הביציות (שכן הבעיה העיקרית שלי היא כשל שחלתי וגן כך כמות הביציות מצומצמת)? האם זה יכול לשפר את סיכויי הקליטה (לדברי הפרופ' זו הסיבה העיקרית שלקח לי 16 טיפולים להרות בפעם הראשונה)? והאם יש מספר גישות בנושא (כי אחרת לא ברור לי מדוע רופאים אחרים לא המליצו לי לבצע זאת ועברתי אצל די הרבה רופאים מהטובים בתחום...)? די מדאיג אותי לעבור ניתוח לפרסקופיה בפעם השניה. אודה לתשובתך וסליחה על האורך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפרסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקטוסלפיגס

    פרופ' ראול אורביטו
    21/09/2009

    לעיתים הנוזל נצפה רק במהלך הגירוי ההורמונלי- ואז מפריע לקליטה
    מומלץ לעבור ניתוח לכריתת חצוצרות עם סקטוסלפינגס ובמיוחד לאחר מספר כשלונות ב- IVF
    לגבי החששות מפגיעה בשחלה בעקבות הטיפול- אכן קיימות, וזה הסיכון שאת נוטלת בניתוח
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו