מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהרונית21/09/2009
אני אחרי היסטרוסקופיה ולפרסקופיה(עברתי את הניתוח ביום חמישי האחרון ממש לפני החג)
ומה שמצאו בהיסטרוסקופיה זה שהקרן הימנית חסומה ע"י ריקמה פוליסואידית, הרקמה הופרדה ורואים פתח חצוצרה תקין
ובלפרסקופיה-רחם ושחלות בגודל תקין, מעבר תקין,חומר צבע דו צדדי
מנסים להרות כשנה ו3 חודשים ללא הצלחה(בוצעה בדיקת זרע לפני 2 הזרעות שעשיתי והנתונים נמצאו תקינים-אך לא בוצעה בדיקה מלאה כולל מורפולוגיה...האם מומלץ לבצע את המלאה?)
האם לדעתכם על פי נתונים אלה יש סיכוי להריון טבעי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופ' ראול אורביטו21/09/2009מנסה להרות מעל שנה
לאור המימצאים שציינת (כעת תקין)
רצוי לפנות לרופא פוריות מטפל ולהתחיל במקביל בטיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה בטיפולי פוריות?
רונית21/09/2009אני אחרי 2 הזרעות שבוצעו לפני הניתוח
האם אתה ממליץ לנסות עכשיו טבעי/להמשיך הזרעות/לעבור ל ivf?
אם עכשיו הכול נפתח בניתוח ומצב הרחם והחצוצרות תקינים..אז למה בעצם להמשיך טיפולי פוריות?
שאלה נוספת-אני תוהה אם היה לי צד אחד לא חסום, אז איך בכל זאת לא נקלטתי כבר שנה וחודשיים?יכול להיות שהחסימה שהיתה ליד החצוצרה הימנית הפריעה לקליטה של ההריון באופן כללי, אפילו שהצד השמאלי היה פתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזרעות
פרופ' ראול אורביטו21/09/2009לאור סיפורך, יש מקום לשקול מספר מחזורי השראת ביוץ (זריקות) עם הזרעות ולאחריהם IVF
תיפקוד לקוי (נוזלים) בחצוצרה אחת יכול להשפיע לרעה על הסיכוי להריון. בנוסף (לא המצב אצלך), כמו-כן, עצם העובדה שהחצוצרה"פתוחה" לא בהכרח מעיד על תיפקוד תקין!
לכן, אם לטפל בהשראת ביוץ והזרעות או IVF וכמה ניסיונות, נתון בסופו של דבר לשיקול דעתו של הרופא שמכיר אותך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה...שאלה נוספת
רונית22/09/2009לפי מה שהבנתי, לא היו נוזלים בחצוצרה אלא הידבקויות ברחם שחסמו את החצוצרה הימנית(זה הוגדר גפגם מילוי בפונדוס ליד החצוצרה הימנית)
בנוסף-יש לי ביוץ עצמאי.. אני מבייצת מאוחר(ביום ה 21), אך כמעקב זקיקים נראה כל חודש זקיק שגדל וביום ה 21 יש ביוץ... ואז אני מזריקה אוביטרול כדי לתזמן ביוץ לפני ההזרעה.האם במקרה כזה מומלץ בכל זאת להזריק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
פרופ' ראול אורביטו22/09/2009הפגם ברחם טופל
כעת אי הפריון לכאורה בלתי מוסבר
הטיפול במצב זה הינו השראת ביוץ + הזרעות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלזה בדיוק אני מתכוונת
רונית22/09/2009אולי הבעיה נפתרה?
הרי הלפרסקופיה נעשתה במטרה לפתור את הבעיה...
לא יכול להיות שעכשיו אוכל להכנס להריון טבעי?
לא כדאי לנסות טבעי, לפני שמגדירים זאת כבעית פיריון?
מצטערת על ההתעקשות והשאלות הרבות, אני פשוט מנסה להבין..
תודה מראש על תשובתך ועבודתך המבורכת :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
פרופ' ראול אורביטו22/09/2009שאלות טובות
את הדיון כדאי להמשיך מול רופא שמכיר אותך ולא בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
