שאלה לרופאים הנכבדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרופאים הנכבדים
    חסויה
    30/09/2009

    צריכה לעבור צילום רחם עם הכנה של סטרואידים, בגלל בעיית אסטמה. השאלה שלי, לפני כשנה התברר שאני רגישה למספר תרופות כגון: נקסין,נורופן,אטופן,וולטרן, אדויל, וזאת לאחר שהרופאה הבינה מבדיקה שעשיתי כי אטופן גרם לי לבעיות בתפקוד הכבד, הרופאה אסרה עליי לקחת תרופות אלה, השאלה היא, איזה כדור אני יכולה לקחת להרגעה לפני הצילום? והאם הסטראוידים שעליי לקבל\( דרך אגב אני לא יודעת אם זה זריקה או כדור)לא נכלל ברשימת התרופות שאסרו עליי לקבל או שיש איזה מרכיב בסטראוידים שאסור לי לקבל, אני מקווה שהסברתי את עצמי היטב, אודה על תשובתכם בהקדם האפשרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לרופאים הנכבדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לתרופ /תופעות לוואי של תרופה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    30/09/2009

    רגישות בד"כ הכוונה להופעה של "תגובה אלרגית" - פריחה, גרד, קוצר נשימה ואף שוק. למניעת תופעות אלו ניתן להשתמש בסטרואידים לפני הבדיקה (אם יש חשש לרגישות לחומר הניגוד).
    תופעות לואי וסיבוכים אחרים של תרופות כמו הפרעה בתפקודי כבד הם בד"כ תלויים במינון ובמשך הנטילה.
    עליין להוועץ עם רופא המשפחה שלך לגבי משכחי כאבים המותרים לך לשימוש.
    צילום רחם וחצוצרות היא בדיקה שרב הנבדקות עומדות בה בקלות גם ללא משכחי כאבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו